anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ jan die twotone voor onder de motorkap ga ik over nadenken eerlijk gezegd... weet het nog even niet. heb steven wat fototjes gestuurd en een milde "instructie". hoop dat hij al ongeveer een duidelijk beeld kan vormen, zou een leuke openingsfoto zijn voor het nieuwe topic;D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;85612 schreef : maar niet direct realistisch zoals ik het wil hebbuuuh:D
@ jan die twotone voor onder de motorkap ga ik over nadenken eerlijk gezegd... weet het nog even niet. heb steven wat fototjes gestuurd en een milde "instructie". hoop dat hij al ongeveer een duidelijk beeld kan vormen, zou een leuke openingsfoto zijn voor het nieuwe topic;D
Steven Meijer?
Als het net zo wordt als z'n hyves-avatar...............dan moet je er niet veel van verwachten....... :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;85614 schreef : Als het net zo wordt als z'n hyves-avatar...............dan moet je er niet veel van verwachten....... :+
WAHAHHAHAHAHAHAAH :lol:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Stefan;85606 schreef : Zijn S40/V40-velgen.
Even off-topic: Ik wil niet zeikerig zijn, maar deze velgen werden niet geleverd op de S/V40. Idd 440 (4x 100) of 850 (4x108) velgen.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;85612 schreef : @ jan die twotone voor onder de motorkap ga ik over nadenken eerlijk gezegd... weet het nog even niet. heb steven wat fototjes gestuurd en een milde "instructie". hoop dat hij al ongeveer een duidelijk beeld kan vormen, zou een leuke openingsfoto zijn voor het nieuwe topic;D
Het was meer een echt ziek ideetje. Je kan in de motorruimte natuurlijk het onderste deel met de spuitbus doen, als de rest al gespoten is. De 'bovenste' kleur zou ik echter wel doen, zodat je geen overgangen hebt als de motorkap net iets anders valt dan gedacht. (vind ik meestal wel lelijk, als je net door de kieren een andere kleur vindt)
De vlammen, als je ze wilt, zou ik toch anders proberen te krijgen... echter . (Als je voor groen gaat... toxic misschien? :yesyes: )
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
huysmans;85628 schreef : Het was meer een echt ziek ideetje. Je kan in de motorruimte natuurlijk het onderste deel met de spuitbus doen, als de rest al gespoten is. De 'bovenste' kleur zou ik echter wel doen, zodat je geen overgangen hebt als de motorkap net iets anders valt dan gedacht. (vind ik meestal wel lelijk, als je net door de kieren een andere kleur vindt)
De vlammen, als je ze wilt, zou ik toch anders proberen te krijgen... echter . (Als je voor groen gaat... toxic misschien? :yesyes: )
geloof mij maar, ALS ik die kans krijg, laat ik Mike Lavallee GRAAG m'n auto spuiten! dat is naar mijn mening de enige die die true flaming echt kan spuiten, hier in nl lijkt het me sterk dat je ook dergelijke vakidioten kan vinden..
ik heb m'n twijfels, kawasaki groen + zwart zou optisch onder de motorkap wel gaaf zijn, door daar de hele zooi ook kawasaki groen te spuiten en de binnenkant van de motorkap ook zwart.
maar zit nu te denken aan wit + zwart met een vleugje rood (waarvan het rood terug te vinden valt in div aanpassingen) en twotone velgen. moet ook een hele heftige kleurencombinatie zijn.
ben benieuwd of steven die soep een beetje voor elkaar kan krijgen, dat geeft een veel beter beeld;D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;85614 schreef : Steven Meijer?
Als het net zo wordt als z'n hyves-avatar...............dan moet je er niet veel van verwachten....... :+

Het is wel lastig als je de foto's ziet waar Anjo z'n ontwerp op heeft gebaseerd. Wit en zwart zijn ook niet zo fijn als kleuraanpassingen, want schaduwtjes behouden is bijna niet te doen met die kleuren. Afijn de soep is onderweg naar Anjo, die moet maar zien wat hij ermee doet. Ben zelf niet zo tevreden. Ben ook weer niet zo'n ster in fotosoep.
edit: hoewel ik mijn avatar wel kneitersgoed vind

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;85642 schreef : geloof mij maar, ALS ik die kans krijg, laat ik Mike Lavallee GRAAG m'n auto spuiten! dat is naar mijn mening de enige die die true flaming echt kan spuiten, hier in nl lijkt het me sterk dat je ook dergelijke vakidioten kan vinden..
Als trouwe kijker van Overhaulin' en Rides ben ik het helemaal met je eens, die man is een klasse apart...
KILLER PAINT
Voorbeeld van groene true flame