rode 360 GLT
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
nog even wachten..er wordt nu meer druk opgevoerd dan normaal..hopelijk met een positief resultaat..Erik;147343 schreef : Overigens ik ben lid van die vereniging en zal het eens inbrengen op een regiovergadering.
- V300 register
- Verbannen
-
Je zegt een paar posts terug dat je steeds pech hebt.
Komt dat niet ook omdat je gewoon te veel auto's met werk hebt voor je salaris en vrije tijd?
Is het niet een veel beter plan om 1 auto te houden en je daarop te concentreren? Ik gok zomaar dat je vrouw daar ook wel mee kan leven, en op termijn is het veel bevredigender omdat je dan gewoon een mooie en goed onderhouden auto hebt ipv. steeds een hele berg die onder je neus worden afgevoerd (of die je zelf sloopt).
Just a thought. No offence intended.
- J. Ruiter
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Jammer, heel jammer van de GLT Jeroen. Maar bekijk het van de positieve kant: Het geld dat vrijkomt kan je nu goed gebruiken om de volgende keer w?l op de BBQ aanwezig te zijn, en om de andere auto's rijdend te houden en te verbeteren.
- J. Ruiter
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
komt zeker goed..:yesyes:..:yesyes:setsunakaede;147502 schreef : <knip> terwijl ik aan het tiepen was snel een bericht achterlaten he, boefje
</knip>
Jammer, heel jammer van de GLT Jeroen. Maar bekijk het van de positieve kant: Het geld dat vrijkomt kan je nu goed gebruiken om de volgende keer w?l op de BBQ aanwezig te zijn, en om de andere auto's rijdend te houden en te verbeteren.