show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

rode 360 GLT

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2010 21:53 #835478 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic rode 360 GLT
doeke.,de volvo was van te voren van vakantie voorzien van verse apk inclusief steekproef.,waar de glt probleemloos doorheen kwam.de qamtc heeft de auto diversen keren verplaatst.,daar door is het gehele frontpartij maar liefst 15 cm naar binnen is gekomen..toen ik de auto met pech achterliet bij een merkloze garage waar deze nog gemaakt kon worden volgens hun.,was deze niet zo toegetakeld zoals deze terug kwam uit oostenrijk.de glt heeft meerdere opslagplekken gehad..ik had de apk,reisverzekering,normale autoverzekering,inclusief buitenlandhulp met vervangdvervoer en repatriering van de auto naar nederland..toen de glt weer terug in nederland was en deze met een enorme schade op de stoep stond daar wisten ze even niet wat te doen..door dwangsommen van mijn advocaat en die van de anwb is er een besluit genomen,helaas is deze nu wel bekend..de sloop van de glt heeft nog wel heel veel staartjes.,het rdw wil de auto zien in combinatie met de papieren..het rdw heeft alle informatie binnen van mijn glt sinds deze bij de anwb stond..morgen hoor ik meer van hoe of wat..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2010 22:00 #835482 door J. Ruiter

Erik;147343 schreef : Overigens ik ben lid van die vereniging en zal het eens inbrengen op een regiovergadering.

nog even wachten..er wordt nu meer druk opgevoerd dan normaal..hopelijk met een positief resultaat..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2010 22:01 #835483 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rode 360 GLT
Zeg, Jeroen.
Je zegt een paar posts terug dat je steeds pech hebt.
Komt dat niet ook omdat je gewoon te veel auto's met werk hebt voor je salaris en vrije tijd?
Is het niet een veel beter plan om 1 auto te houden en je daarop te concentreren? Ik gok zomaar dat je vrouw daar ook wel mee kan leven, en op termijn is het veel bevredigender omdat je dan gewoon een mooie en goed onderhouden auto hebt ipv. steeds een hele berg die onder je neus worden afgevoerd (of die je zelf sloopt).

Just a thought. No offence intended.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2010 22:25 #835494 door J. Ruiter
ik weet dat je het goed bedoelt diede ;)..de pech die ik steeds heb is ook niet allemaal volvo..ik heb nu een 343 rijdend.,en de millionaire.,die nog gelukkig geschorst in een coole en droge garagebox staat..en ik wil mijn aandacht inderdaad aan de blauwe 343 gaan schenken..de millionaire heeft nog 3 kleine aandachtspuntjes..ik heb gewoon een enorme mega tegenvaller met de nu helaas gesloopte glt..en mijn vrouw hoor ik nooit klagen.,die vind dat ik een uitlaatklep moet hebben na zo'n drukke werkweek..

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2010 21:11 #835545 door J. Ruiter
goed nieuws..

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 21:15 #835547 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic rode 360 GLT
Het zou prettig zijn als je dit ook direct met ons zou delen! :+

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2010 21:19 #835549 door J. Ruiter
mijn advocaat heeft goed nieuws..alle schade van dien wordt betaald tot de laatste eurocent toe..helaas krijg ik er mijn glt niet meer mee terug.,er wordt een onderzoek gestart in oostenrijk en daar krijg ik ook alle kosten die ik gemaakt heb terug..ik wordt 100 procent schadeloos gesteld..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2010 21:20 #835551 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rode 360 GLT
<knip> terwijl ik aan het tiepen was snel een bericht achterlaten he, boefje ;) </knip>

Jammer, heel jammer van de GLT Jeroen. Maar bekijk het van de positieve kant: Het geld dat vrijkomt kan je nu goed gebruiken om de volgende keer w?l op de BBQ aanwezig te zijn, en om de andere auto's rijdend te houden en te verbeteren.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2010 21:40 #835560 door J. Ruiter
dat slechte nieuws heb ik vandaag eens niet..;)..oke.,het goede nieuws..yeehaa!..de qamtc(de oostenrijkse anwb)heeft zijn fouten en het heen en weergesleep van de glt toegegeven..de glt heeft bij maar liefst 13 stallingsplekken gestaan(hoezo verwarrend werken?)toenik de glt in oostenrijk ben gaan ophalen ben ik 10 van de 13 stallingsplekken afgegaan..dit vond ik al verontrustend en dit gezegd tegen de mensen van de qamtc.,de comminucatie tussen de qamtc,anwb en meldpunt van het anwb in munchen is een beetje misglopen en 3 partijen waren dus bezig met de volvo.toen deze weer in den nederlanden was is dit dossier meegenomen vanuit oostenrijk en ook dit tafereel van de 3 partijen is toegepast hier in nederland.,dus door dwaling van 3 partijen die mega langs elkaar werkten werd er een mega blunder gemaakt..de sloop van de glt..nadat het rdw er zich ging mee bemoeien van het wel en wee van de glt werd er gezegd tegen het rdw dat de auto niet meer aanwezig was..het rdw heeft nu alle bekeuringen die van afloop van apk verscheurd en te niet gedaan..yeehaa!..de qamtc krijgt een intern onderzoek en alle gebeurtenissen met mijn nu ex 360 gaan nu volledig nagetrokken worden.,de anwb krijgt een fikse rekening van mijn advocaat en het meldpunt krijgt ook een intern onderzoek van alle gebeurtenissen van het verloop van mijn terugreis en onkosten die ik extra gemaakt hebt..binnen nu een maand moet ik al 50 procent terug hebben van alle kosten..wel goed nieuws nu dit keer..:w00t:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2010 21:42 #835563 door J. Ruiter

setsunakaede;147502 schreef : <knip> terwijl ik aan het tiepen was snel een bericht achterlaten he, boefje ;) </knip>

Jammer, heel jammer van de GLT Jeroen. Maar bekijk het van de positieve kant: Het geld dat vrijkomt kan je nu goed gebruiken om de volgende keer w?l op de BBQ aanwezig te zijn, en om de andere auto's rijdend te houden en te verbeteren.

komt zeker goed..:yesyes:..:yesyes:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC