rode 360 GLT
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Sterkte, maar dit had voorkomen kunnen worden..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
-Men was niet bereid mijn auto naar een door mij aan te wijzen plek te
brengen na een mechanische schade, in Nederland.
-Ze blijven volhouden dat de meerderheid van de leden voor rekeningrijden is,
terwijl meer dan 80% van de bevolking tegen is.
-Ze presteren het (schijnbaar) om een auto van een lid naar de sloop te
brengen, zonder diens toestemming en zonder de benodigde papieren.
Hoezo, ondemocratische beweging?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind het overigens nog steeds een moeilijk te geloven verhaal. Had je geen tijd om de auto zelf te repareren?
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;147363 schreef : En dan nog dat gedoe met de 1700 van Jeroen in Frankrijk. Misschien is het tijd voor een brief vanuit de club naar de ANWB en misschien kunnen we dan collectief overstappen?
Naar welke andere vereniging dan? KNAC., RouteMobiel?
En welke voorwaarden gelden er bij die andere verenigingen?
Niettemin een goed idee. Collectief overstappen, speciale voorwaarden
en ook korting?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Naar aanleiding van "via via" en "horen van" zouden we ineens allemaal over moeten stappen en een brief vanuit de club moeten sturen etc. etc.hoezo, ondemocratisch
Dat is toch onzin. Laten we het maar bij individuele acties houden voor diegenen die dat zelf willen, lijkt me veel verstandiger.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik verwacht dat de ANWB volgens de procedures heeft gehandeld en dat er meer schuldigen zijn dan alleen de ANWB zelf.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Doeke Dobma;147380 schreef : Dat denk ik ook. We veroordelen de ANWB nu terwijl we eigenlijk te weinig weten. We kennen 1 kant van het verhaal. Om een eerlijk oordeel te geven moet je ook de andere kant kennen, die van de ANWB.
Ik verwacht dat de ANWB volgens de procedures heeft gehandeld en dat er meer schuldigen zijn dan alleen de ANWB zelf.
Precies. Het contract is er niet voor niets, is bindend voor beide kanten en ondertekend door beide kanten, dus ?ls er hier al sprake is van "onrecht" had men dat op voorhand al kunnen weten/voorspellen en zodanig kunnen handelen dat beide partijen ook na afloop nog tenminste samen en tegelijk door ??n deur kunnen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
die rechtzaak komt er zeker te weten..het gaat nu hard tegen hard zaken doen..Erik;147342 schreef : Als dit echt zo is, iets wat mijn werkelijkheid tart, dan moet je aangifte doen en een rechtszaak beginnen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen.
wat denk je waar mijn advocaat nu mee gaat dreigen?slb_340;147357 schreef : Brief schrijven naar de Telegraaf en het hele verhaal doen. Vindt de Telegraaf om te smullen en zal er groot inkomen...
Sterkte, maar dit had voorkomen kunnen worden..