Blue Special No. 2 van Steven (ex)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Niels;97882 schreef : Zal ik je eens een keer helpen Steven? Ik heb er een heel handig gereedschapje voor en natuurlijk mijn veelgeprezen voelermaatjes. Als jij voor een nieuwe klepdekselpakking zorgt komt het heulemaal goed.
Ik ben zo lui geweest om de bestaande klepdekselpakking te hergebruiken (en op zondag heb je niet echt een open winkel) Ik moet 'm ook echt eens vervangen. Is dat stel-tooltje ook bij de brezan te bestelen? (met de vingers kreeg je 'm ook wel versteld, maar bij het vastzetten is die methode iets minder handig)
- V300 register
- Verbannen
-

Je kunt er zowel de borgmoer mee lossen/vastmaken als de stelbout mee draaien. Het kan ook met twee losse sleuteltjes, maar dan kom je altijd een hand tekort.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga ook nog een keer de bijrijdersstoel vervangen, want die van Buijs ziet er beter uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Er blijft alleen een klein ergernisje over: de bobinekabel. Ik heb dus de bobine tegen het schutbord zitten en die lange kabels zijn niet meer te krijgen bij Brezan (60-70 cm) (volvodealer hier hoef ik helemaal nergens meer voor heen). Waar bestellen andere 343-rijders dat kreng? Elke keer weer gezeur ermee, ook bij FCCService.
- V300 register
- Verbannen
-
edit: ik heb al wat testjes gevonden, ga ik ff doen...