Blue Special No. 2 van Steven (ex)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ben benieuwd naar de foto's!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Die ene (verkeerde) radio aangesloten, prima ontvangst alleen 1 boxje doet het slecht en dat heeft volgens mij met de radio te maken, want hij doet het wel alleen de balance krijg ik niet goed. Helaas werkte de cassette-adapter ook niet in deze radio. Wel fijn dat geluid van achteren.
Een man bij de pomp sprak me nog even aan op het nieuwe kenteken en de auto zelf. Hij vond het leuk, alleen hij dacht dat ik 'm gratis had opgehaald uit Belgi? (zegt wel weer wat over het imago) ik moest hem echter vertellen dat hij bijna gratis was

De V3C-sticker zit ook op de zijruit, alleen die was zo verkreukeld en oud dat ik het niet voor elkaar kreeg netjes te doen. Komt nog wel. Ik wil eigenlijk die oude langwerpige met alleen "volvo 300 club" erop in lettertype Arial ofzo. Heeft iemand die nog liggen? Of verkoopt de club ze misschien toch nog stiekem?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind de herrie wel meevallen. Mijn 5-bak maakt meer lawaai, maar daar mankeert qua rubbers ook wat aan. 't Geluidje is ook veel mooier dan die met LPG trouwens. Alleen jammer dat ik weer moest tanken en 35 euro kwijt was en dat nog minstens 1 keer voor dit "taxatieweekend", jammer dat de stalling niet om de hoek is.volvofiel;66027 schreef : Boven de 100 is echt herrie h?, met een 4-bak.
1e tankbeurt, 22 liter : 250 kilometer -> 1 op 11,4 gereden.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
punkazz;66877 schreef : Ik vind de herrie wel meevallen. Mijn 5-bak maakt meer lawaai, maar daar mankeert qua rubbers ook wat aan. 't Geluidje is ook veel mooier dan die met LPG trouwens. Alleen jammer dat ik weer moest tanken en 35 euro kwijt was en dat nog minstens 1 keer voor dit "taxatieweekend", jammer dat de stalling niet om de hoek is.
1e tankbeurt, 22 liter : 250 kilometer -> 1 op 11,4 gereden.
Ja? Dan zal 't wel komen omdat de kleppen niet gesteld waren bij mij.
Ik ben benieuwd zaterdag!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
2e tankbeurt, 31,5 liter : 410 kilometer -> 1 op 13!punkazz;66877 schreef : 1e tankbeurt, 22 liter : 250 kilometer -> 1 op 11,4 gereden.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-