MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;53389 schreef : Zuigers zijn ook exit :uh-uhh: (specifiek GTT)
Erik, bedankt voor het aanbod! Ik heb zelf ook nog wat sloop 1.4tjes liggen, dus wat dat betreft heb ik nog wat reserve-onderdelen.
Zijn alle 4 de zuigers afgeschreven?
Dus het wordt zoeken naar nieuwe zuiger/cilinderbussen/zuigerveren of een ander blokkie........
Ik hoop voor je dat iemand je snel een blok sponsored. Hulde voor diegene die dat doet!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Weer een leermomentje gehad vandaag.. De zuiger die ik eruit gehaald had WAS goed. Heb hem alleen gesloopt nu.
Ik vraag me sterk af hoe je die pistonpen uit de drijfstang krijgt.. Je kan alleen op de zuiger steunen namenlijk (= zuiger slopen)
Ik kijk nu of ik secondhand een andere zuiger+drijfstang+cilinderbus kan fixen :hmmz2:
Morgen even naar de dealer bellen voor nieuwe o-ringen voor de cilinderbussen.. En dan zal de tijd leren of het mogelijk is om een motorblok op te bouwen met gebruikte lagers:no_comment:
Waar blijft dat winnende staatslot?
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;53462 schreef : hmmm...
Weer een leermomentje gehad vandaag.. De zuiger die ik eruit gehaald had WAS goed. Heb hem alleen gesloopt nu.
Ik vraag me sterk af hoe je die pistonpen uit de drijfstang krijgt.. Je kan alleen op de zuiger steunen namenlijk (= zuiger slopen)
Ik kijk nu of ik secondhand een andere zuiger+drijfstang+cilinderbus kan fixen :hmmz2:
Morgen even naar de dealer bellen voor nieuwe o-ringen voor de cilinderbussen.. En dan zal de tijd leren of het mogelijk is om een motorblok op te bouwen met gebruikte lagers:no_comment:
Waar blijft dat winnende staatslot?
Dacht jij ooit iets te winnen met de staatsloterij dan? Die corrupte zooi zorgt dat alles in een bodemloze put verdwijnt, genaamd: "De staatskas".
Pak het geweer van jullie pa en schiet een drugsrunnertje overhoop bij de Praxis, dan heb je meer kans.
Effe on-topic:
Ik heb weleens een pistonpen(paultje) uit een zuiger gepers bij een brommer. Gedaan met een 2-poots-poelietrekker. Daaracht een blokje hout voor de grip van de poelietrekker. In het blok hout een gat geboord waar de pistonpen doorheen kon. Zo werd de zuiger niet beschadigd en kwam toch de pistonpen er redelijk simpel uit. Voor de volgende keer kom ik wel helpen.
Nog geen reactie op je vraag om een compleet blok?
- V300 register
- Verbannen
-
Nog geen reacties voor een compleet motorblok nee....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het schijnt nog heter te moeten.

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-