MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- V300 register
- Verbannen
-
Hopenlijk rijdt hij 8 mei, dus we hebben nog wel wat te doen......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Komt die in die van Frits?Ovlov 3.6L;53239 schreef : Jep, vandaag komt er een B230FT in. Komt uit een 940GL TIC. Een tante van me deed de hare weg voor slechts 75 euro, dan is de keuze ineens niet zo heel moeilijk meer :+
Hopenlijk rijdt hij 8 mei, dus we hebben nog wel wat te doen......
Woei... heel even 30 BAR boost dus?rwdstudent;53241 schreef : Oorzaak: het gescheurde wastegate-actuator-slangetje
Gevolg: Gescheurde cilinderbus
Ik heb een probleem denk ik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;53245 schreef : Nee, grens van de turbo is zo'n 1.2 bar geloof ik..
Jaja, dat zou ik ook zeggen :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;53239 schreef : Jep, vandaag komt er een B230FT in. Komt uit een 940GL TIC. Een tante van me deed de hare weg voor slechts 75 euro, dan is de keuze ineens niet zo heel moeilijk meer :+
Hopenlijk rijdt hij 8 mei, dus we hebben nog wel wat te doen......
WOw.. Daar gaan koppeling, versnellingsbak en diff het zwaar mee krijgen denk ik??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;53239 schreef : Jep, vandaag komt er een B230FT in. Komt uit een 940GL TIC. Een tante van me deed de hare weg voor slechts 75 euro, dan is de keuze ineens niet zo heel moeilijk meer :+
Hopenlijk rijdt hij 8 mei, dus we hebben nog wel wat te doen......
ooww.. Versta je DAT onder powerklussen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je dan toch bezig bent, gewoon de achteras van de 940 meeverhuizen...twkuiper;53247 schreef : WOw.. Daar gaan koppeling, versnellingsbak en diff het zwaar mee krijgen denk ik??
De spoorbreedte van een 940 is maar 8 mm groter dus heel vreemd zal dat er niet uitzien...
Alleen die versnellingsbak... waar laat je die? :uh-uhh:
Met die motor + chips van Fredrik Persson haal je de D1 in ieder geval...
215 pk en 380 Nm moet voorlopig voldoende zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
dit is duidelijk in het kader van: "alles kan"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De zuigers niet, neem ik aan.
als de bussen uitwisselbaar zijn kun je een willekeurige B14 van zn bussen ontdoen, even laten ophonen en met nieuwe zuigerveren op je turbozuigers monteren.
Als de bussen niet uitwisselbaar zijn kun je denk ik beter op zoek naar een vervangende GTT motor....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.