MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- V300 register
- Verbannen
-

en d'r moet ook maar eens een rx-7 mee gaan doen

dat zijn mooie driftbakken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Half litertje olie en wat ruitensproeier bijgevuld. Heel de wielophanging is spelingsvrij. Ik heb nog wel even de wiellagers voor uit elkaar gehaald om ze te voorzien van nieuw vet. De sencundair die ik in elkaar heb gezet met de oude pakking en keeringen is kurkdroog! :] Remmen zijn ook perfect.
Omdat ik (onverwacht

- V300 register
- Verbannen
-
Nu heb ik dus wel 2 dagen om voor te bereiden op Zolder... Ik denk dat ik er de verlaagblokken onder ga schroeven.. en de slijptol nog een keer in de voorkant zet...
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;45127 schreef : Hertentamen is verplaatst naar as. maandag. Leren gaat goed, dus als het mee zit... :]
Nu heb ik dus wel 2 dagen om voor te bereiden op Zolder... Ik denk dat ik er de verlaagblokken onder ga schroeven.. en de slijptol nog een keer in de voorkant zet...
JEUJ!!!!!
zorg je wel dat je eventueel een paar extra aandrijfasboutjes op voorraad hebt? Desnoods mag je ze wel van mij lenen. Bij mij draaide ik ze namelijk ook bijna dol.... Ik heb ze maar laten zitten, effe een andere manier verzinnen.
Slijptol in de voorkant? Ik mag hopen in de voorvering? Verder verlagen dus

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als ze doldraaien tik ik ze eruit met een bijtel. Daarna gaan er goede terug in. Althans, zo heb ik het aan de kant van het diff ook gedaan, maar ik had al begrepen dat de kant van het wiel sneller doldraait..
Voorkant ook verder verlagen ja, anders stijgt hij op straks

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb twee goede sleutels liggen, dus komt goed :]
Ohja, had ik al verteld dat ik in April een driftdemo ga rijden? :] Er komt nog een officieel bericht op m'n website, maar ik wacht de driftschool van volgende week nog even af. Dat ik mag komen is iig al zeker. Ik hoop niet dat ze het terugdraaien, want stiekem rij ik wel tussen heel wat "grote" jongens......
Het is een evenement dat een kijkje geeft in de keuken van verschillende autosport facetten. Het is niet heeeel commerci?el, dus wellicht heb je er nog nooit van gehoord.
www.speedengein.com
Ohja, als ik het goed begrepen heb mag het publiek mee rijden!
Iemand nog leuke idee?n om sponsors te werven?

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
rwdstudent;45161 schreef : Iemand nog leuke idee?n om sponsors te werven?
Misschien wil de lokale breiclub wel een duit in het zakje doen.