MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;42227 schreef : Buis bedankt voor de 5 en 8 cm verlaag blokken. :y: De 340 en 343 zullen er blij mee zijn.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1767
Dit is het topic waar ik het over had, naja de plaatjes spreken voor zich.
Ik zou zeggen: proberen!
Ik ben benieuwd!
De bouten voor de verlaagblokken komen nog!
Bedankt voor de dab-lappen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dus nog even wat voorbereidingen getroffen:
Eerst even met de 205 langs de bandensponsor om wat bandjes te wisselen. Ik heb 6 setjes velgen met banden klaar liggen om op te roken. Ik moet nog even kijken welke ik thuis ga laten. Met m'n 1.4 gaan de banden niet zo hard

Nu eindelijk zitten in plaats van schuiven:
Ook nog even de achterbank eruit geschroefd zodat alle banden, gereedschap en reserveonderdelen mee kunnen:
En nog even de auto gewassen. Komende donderdag ga ik die ontzettende plamuurplek (niet op foto) nog even amateuristisch bijspuiten. Want nu rij ik echt met een paddestoel
En nog een paar andere plekjes bijspuiten. Zoals beide voorschermen, rechtsachter wielrand en een stukje dorpel.
Trouwens, ook nog de drukknop voor de koppeling gefixt en de motor afgesteld zodat hij niet meer stilvalt (voor het eerst in 2 jaar :+)
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;43127 schreef : Meer nieuws: Komende vrijdag ga ik driften in duitsland (op Niederhein/weeze) Soort van vrije driftdag
Dus nog even wat voorbereidingen getroffen:
Eerst even met de 205 langs de bandensponsor om wat bandjes te wisselen. Ik heb 6 setjes velgen met banden klaar liggen om op te roken. Ik moet nog even kijken welke ik thuis ga laten. Met m'n 1.4 gaan de banden niet zo hard
Nu eindelijk zitten in plaats van schuiven:
Ook nog even de achterbank eruit geschroefd zodat alle banden, gereedschap en reserveonderdelen mee kunnen:
En nog even de auto gewassen. Komende donderdag ga ik die ontzettende plamuurplek (niet op foto) nog even amateuristisch bijspuiten. Want nu rij ik echt met een paddestoel
En nog een paar andere plekjes bijspuiten. Zoals beide voorschermen, rechtsachter wielrand en een stukje dorpel.
Trouwens, ook nog de drukknop voor de koppeling gefixt en de motor afgesteld zodat hij niet meer stilvalt (voor het eerst in 2 jaar :+)
Heb je wel genoeg velgen om de banden op te leggen?
Hopenlijk houdt je sperdiff enz. het..........
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga morgen kijken wat ik allemaal aan reserveonderdelen mee ga nemen. Op de checklist heb ik iig al staan:
-centrale aandrijfas
-startmotor
-dynamo
-bougi's
-tyrips en ducktape
-spanbandjes
etc.
Verder moet ik er nog effe over nadenken.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;43141 schreef : Ja, ik heb 8 extra velgen, als ik me niet vergis. Neem er denk 6 mee. Ik hoop ook dat het allemaal heel blijft. Zou kut zijn als ik in Duitsland sta met een kapotte auto.
Hmm, ik wil je eventueel wel even afslepen, woon toch in de buurt :yummie: :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;43148 schreef : Nou, in uiterste nood is dat mischien geen verkeerd idee. Pm voor mobiel?
Prima!
- V300 register
- Verbannen
-
misschien kan harry dan ook nog een stukje driften met z'n vario

- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk niet dat harry gaat driften, gezien het inschrijfgeld :]
Ik ga zorgen voor beeldmateriaal!
- V300 register
- Verbannen
-
en is t free driften? of echt wedstrijd?

dat wil iedereen zien idd;)