Nog even voorstellen
- V300 register
- Verbannen
-

Ik was op weg naar huis nog getuige van het opstijgen van vier F-16's. Dat is serieus indrukwekkend!:eek: Van 200 meter afstand drukt dat best wel op je oren...
Volgende week meer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
mooi werk mannen!
- V300 register
- Verbannen
-
ik zal eens vragen aan een kennis van me of hij de restauratiefoto's van zn peugeot 404 ook digitaal heeft.. die was pas krokant!
- V300 register
- Verbannen
-
Morgen de velgen nog even wat netter zien te maken, donderdag staat de optische tuning op het programma:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Niet echt lekker om met je knie of heup tegenaan te beuken in een bocht of bij een uitglijer...
Die velgen schijnen ook echt enorm zwaar te zijn... ik wil je er wel vanaf helpen hoor!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
not; me first:DBodejodel;97346 schreef : Die velgen schijnen ook echt enorm zwaar te zijn... ik wil je er wel vanaf helpen hoor!
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;97332 schreef : Van het interieur vind ik het wel jammer. Maar ja, mijn reactie ken je onderhand. Echt een bijzondere auto in deze kleurstelling.
het interieur is te koop;)
Het grote probleem is dat de auto echt niet meer tegen redelijke kosten goed te krijgen is, zelfs Doeke zag er geen heil in:D En dan heb je de keuze: slopen, of tegen minimale kosten (circuit)klaar maken. En aangezien dat laatste ons toch het meest aansprak hebben we daarvoor gekozen.
Dit zal ook de laatste APK zijn die deze auto nog meemaakt, gezien de enorme hoeveelheid roest. Erg spijtig, daar heb je gelijk in, maar nu hebben we er tenminste nog plezier van, maar nu hebben we er tenminste nog plezier van
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-