HUB
- V300 register
- Verbannen
-
dus ?f dit is een andere Hub, ?f Jos vergist zich een jaar of 5

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Datum aanvang tenaamstelling 12-04-2003 (7,9 jaar)
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe kom ik toch op drie jaar . . . ? ? ? :wtf2:
Ik heb `t even aangepast, ik heb Hub nu (bijna) 8 jaar in bezit ja. :yesyes:
@ v0lv0freak. De volgende keer kom ik even aan.

- V300 register
- Verbannen
-
Hub . . .
. . . na veel worstelen, enorm vloeken en enorme schrammen ontdaan van de portierhendel.
Schrammen onstaan om door deze gaten 2 stangetjes los te krijgen waarvan 1 voorzien van klemmetje. Moest er ook weer op dat nare klemmetje. Heeft me een uur gekost voordat ik `t door had hoe die stangetjes te lossen.
Door enorme vette poten weinig foto`s kunnen maken maar dit is de nieuwe portierhendel . . .
. . . met het oude cilinderslot.
De overblijfselen. De oude kapotte portierhendel en in foute volgorde de onderdelen die je los moet maken om cilinderslot om te wisselen.
Het veertje hoort achter het zwarte kunstof hendeltje te liggen.
Ik wilde de laatste foto even opnieuw nemen maar heb geen zin om nog een keer m`n handen te ontdoen van vet en graffiet.

- V300 register
- Verbannen
-
Hub . . .
. . . na veel worstelen, enorm vloeken en enorme schrammen ontdaan van de portierhendel.
Schrammen onstaan om door deze gaten 2 stangetjes los te krijgen waarvan 1 voorzien van klemmetje. Moest er ook weer op dat nare klemmetje. Heeft me een uur gekost voordat ik `t door had hoe die stangetjes te lossen.
Door enorme vette poten weinig foto`s kunnen maken. Dit is de nieuwe portierhendel (gekocht voor een echt ouderwets prijsje van Kevin, echt SUper) . . .
. . . met het oude cilinderslot.
De overblijfselen. De oude kapotte portierhendel en in foute volgorde de onderdelen die je los moet maken om cilinderslot om te wisselen.
Het veertje hoort achter het zwarte kunstof hendeltje te liggen.
Ik wilde de laatste foto even opnieuw nemen maar heb geen zin om nog een keer m`n handen te ontdoen van vet en graffiet.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
HUB verdient een poetsbeurt, ik denk dat je echt schrikt wat er nog uit die lak kan komen qua kleur
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;181716 schreef : nu hetzelfde klusje maar dan bij een 340 die ook CV heeft, das pas lache!
Dat is maar een stangetje extra losmaken toch?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-