Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-10-2011 17:55 #889992 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
k zal je vertellen dat bij de nieuwe Mondeo van m'n ouders zo'n 4e angstgreep gewoon standaard bij de bestuurder zit! ik vind het ook wazig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-10-2011 18:09 #889995 door Mark Smeets

elpee;186518 schreef : Is dat ook de auto met optie dubbelle vloermat

Onderandere. En met die gaten in de cardantunnel voor een armsteun. Of die 2 massakabels die met een moer verbonden waren ipv gesoldeerd.... De rest ben ik even vergeten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-10-2011 19:36 #890003 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic

elpee;186518 schreef : Is dat ook de auto met optie dubbelle vloermat

Dat heb ik ook :D Nog eentje extra een beetje hoger tot achter de pedalen (kunnen nog wel helemaal worden ingetrapt), zo wordt de vloerbekleding zeker niet vies ;) Eigenlijk best wel overbodig in mijn geval, want als ik vieze schoenen heb rijd ik altijd op sokken :yeah:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 19:40 #890004 door 16673-dummy
ik heb 9 vd 10 keer dat ik met de 343/345 rijd vieze blubberschoenen, de oplossing is een stel kunststof kuipmatten, blijft het water en de blubber gewoon in staan

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-10-2011 19:43 #890005 door Mark Smeets

General Custom;186531 schreef : Dat heb ik ook :D Nog eentje extra een beetje hoger tot achter de pedalen (kunnen nog wel helemaal worden ingetrapt), zo wordt de vloerbekleding zeker niet vies ;) Eigenlijk best wel overbodig in mijn geval, want als ik vieze schoenen heb rijd ik altijd op sokken :yeah:

Nee niet de losse vloermatten, maar de echte bekleding dubbel

in de 2de post van dit topic zie je de rest van het gepruts.

:uh-uhh:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 21:27 #890007 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
Dat is gaaf. Dan zit er nog 'nieuwe' bekleding onder waarschijnlijk.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-10-2011 21:50 #890010 door Mark Smeets
Helaas, onderste mat was de originele, met versleten plekken en gaten voor de armsteun achter op de tunnel. Dus totaal niet meer bruikbaar, die gaat straks naar het stort.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 21:52 #890012 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
De 5-tonige claxon die ik er in heb zitten heb ik ook nog niet op de optielijst kunnen ontdekken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2011 15:56 #890500 door V300 register
maar is dat lampje bij het contact dus serieus een optie? dacht dat dat standaard was :p
en de verlichting in de kofferbak zou ook een optie zijn dan, aangezien hier bij mij geen fitting in zit :o ?
ja ik ben me al een beetje gaan orienteren op de 340'jes, en nu ik er zelf een bezit zie je er veel meer rijden ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC