Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2011 17:23 #631520 door V300 register
[mod]Verzameltopic voor alle twijfels over of opvallende zaken omtrent de uitrusting van de verschillende modellen, waar soms geen touw aan vast te knopen is. Zeker nu we massaal aan het importeren zijn uit het buitenland ;)[/mod]

v0lv0freak schreef : Mooi Steven!
Dit zijn nu de details die het hem doen!

Ik heb trouwens ergens eens gelezen dat een metallic lak altijd een tankdop in kleur kreeg. Maar dat is dus niet waar, want dit is toch een metallic kleur?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2011 17:39 #889841 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
Jep, dat is het. Dat heb ik ook wel eens gelezen, maar ik denk - gezien het scala aan opties en modellen dat is geproduceerd in de loop der jaren - dat het best eens kan zijn dat deze zonder meegespoten tankdop is geleverd. Volgens mij heb ik in datzelfde topic of artikel ook gelezen dat wat jij zegt niet waar hoeft te zijn....maar ik kan het mis hebben. In de folder staat de GLE (in exact deze kleur) met een meegespoten normale 'smalle' uitvoering van de tankdop. Dus niet deze; met de brede greep.

En trouwens zou dat dan gelden voor alle modellen met metallic lak? Of alleen van de luxe uitvoeringen? Want ik zie toch genoeg 300's in metallic zonder meegespoten tankdop.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 17:50 #889843 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
Voor zover ik weet is de GLE altijd met meegespoten tankdop geleverd. Maar kan best dat ze daar in het buitenland weer vanaf weken?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 19:01 #889848 door 16673-dummy
verschilt allemaal per land

Zo waren de duitse modellen allemaal voorzien van h4-lampen, hadden de nederlandse 343/345's in gls-uitvoering standaard striping (en de belgische niet, waarvan akte) etc. etc.

het hele "hoe worden ze standaard afgeleverd"-verhaal is, zwart-wit gezegd, destijds op vrijdagmiddag tijdens de koffiepauze bepaald

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-10-2011 20:10 #889850 door Mark Smeets

volvofiel;186371 schreef : verschilt allemaal per land

Klopt, zo heb ik nog nooit een Nederlandse GLE gezien zonder elektrische ramen en koplampwissers. Terwijl in Duitsland de meeste GLE's best 'kaal' zijn. Voor zover ik op ebay heb gezien hebben Duitse GLE's wel altijd bumpers in kleur (mk3), luxe interieur met hoofdsteunen achter en lichtmetalen GLE wielen.
Kleine zaken als verlichting bij het contactslot etc let ik bij advertenties niet op, maar ik ga ervan uit dat die van Steven dat ook heeft :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2011 20:27 #889854 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
Jep :D haha.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2011 20:48 #889856 door V300 register

v0lv0freak;186373 schreef : Kleine zaken als verlichting bij het contactslot etc let ik bij advertenties niet op, maar ik ga ervan uit dat die van Steven dat ook heeft :)

Hier heb je ook wel erg veel aan, want als je de deur dicht doet gaat dit lampje uit. Dus of je moet de sleutel in het contact steken met de deur open, of je moet het zonder licht doen :+ Maar het is en blijft natuurlijk een leuke extra als het er op zit ;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 21:46 #889861 door 16673-dummy
vertragingsrelais er op zetten

de 460 (GLE) van mijn moeder heeft verlichting bij het contactslot, een groen verlichte ring rondom het contactslot, rondom portierslotverlichting, en verlichte gordelsluitingen, allemaal 'aangesloten' op het vertragingsrelais van de binnenverlichting. Gaat allemaal aan als je de deur met de sleutel opent, of de afstandsbediening gebruikt. Ideaal!

Misschien kun je dit ook op een 300 pas maken. Moet je wel net een luxe 440/460 op de sloop vinden.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 21:56 #889865 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
Bij mijn 360 GLE gaat de verlichting ook vertraagd uit :) Zit er standaard op. En dat zal die van Steven ook wel hebben denk ik. Kon je ook als optie bestellen volgens mij.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-10-2011 21:58 #889868 door Mark Smeets

General Custom;186379 schreef : Hier heb je ook wel erg veel aan, want als je de deur dicht doet gaat dit lampje uit. Dus of je moet de sleutel in het contact steken met de deur open, of je moet het zonder licht doen :+ Maar het is en blijft natuurlijk een leuke extra als het er op zit ;)

Zoals Kevin al zegt, bij een 360GLE is dit vertraagd, samen met de binnenverlichting. Beetje vreemd dat jou 340GLE dat niet heeft, terwijl het wel een GLE is en niks te maken heeft met de 1.7 ipv 2 liter in het vooronder... slordig van Volvo ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC