Het grote "type-uitvoering-modeljaar-opties"-topic
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;186392 schreef : Zoals Kevin al zegt, bij een 360GLE is dit vertraagd, samen met de binnenverlichting. Beetje vreemd dat jou 340GLE dat niet heeft, terwijl het wel een GLE is en niks te maken heeft met de 1.7 ipv 2 liter in het vooronder... slordig van Volvo
Die van mij gaat ook vertraagd uit en het is een GLE, maar een gewone 360.
je moet alleen wachten tot de accu leeg is. :f
Tankdop ziet er mooi uit Steven en maakt de auto wat meer af.yeehaa!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
General Custom;186408 schreef : Bij mijn 340 GLE zit geen vertraging op de verlichting aan de binnenkant, nergens... Misschien wel makkelijk op te lossen door condensators parallel met de lampjes te zetten, deze heb ik namelijk genoeg liggen. Ik ga er eens mee prutsen binnenkort, en dan zal ik de resultaten posten voor de liefhebbers (in een ander topic, om dit topic niet te vervuilen)
Dat kan ook natuurlijk, vergeet dan alleen niet dat je ook een tweetal weerstanden nodig hebt waarover de condensator laad, en weer ontlaad.
De combinatie (RC schakelingetje) bepaald dan de vertragingsduur en snelheid van uitdoven.
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
is vanuit de fabriek ook wel een beetje een dealervoorkeur om auto's met een bepaalde standaard trim aan te kopen; of de trims net wat aanpassen (stripingtje etc.) om af te wijken van een direct product
- V300 register
- Verbannen
-

Wat betreft de onderdelen die er wel ophoren, maar er niet zitten:
-Er hoort op mijn versie van de GLE ook zo'n zwart spoilertje te zitten. Dit zie ik zowel bij mij, de GLE van Steven, en de GLE op Marktplaats niet terug. Of hoort dat niet bij het GLE pakket, maar bij het Millionaire model?
-Het stuur verschilt. Bij mijn 340 GLE (Nederlands) en de 360 GLE van marktplaats.nl (Belgisch) is dat namelijk het stuur wat ook in een GLT zit, terwijl Stevens 360 GLE (Duits) een stuur heeft uit de gewone 340 uitvoeringen.
-De grill is anders. Steven heeft een grijze grill met GLE er op (wat mij betreft de mooiste), de auto van Marktplaats heeft dezelfde grill met GLE maar in het zwart, en mijn GLE heeft een gewone grijs-zwarte grill.
Deze auto van marktplaats.nl bedoel ik:
auto.marktplaats.nl/oldtimers/481445232-...bZNJ&fta_ind=18&fs=1