Cijferupdate: 340 duikt onder de 3.000 stuks
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik ben ook een trabant veteraan..601 kombi en limoiljajj;162119 schreef : Nou, als Trabantveteraan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;162166 schreef :
Stond al sinds 95 stil toch? Dat ding was in elk geval ?cht verloren!
Maar Joost, troost je, we hebben elke deuk er ook weer uit gehaalt met een speciaal apparaat
Als die deuken nu alles waren, dan was er zo goed als niks met die auto aan de hand :+
Toch zonde, een DLS......
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;162206 schreef : ik ben ook een trabant veteraan..601 kombi en limo
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat hoewel we er een halfjaartje in getuft hebben ik nooit zo enthousiast was over het ding. Een lijstje met problemen: niet staande kunnen blijven voor het stoplicht heuvelop, rotte bodemplaat op een aantal punten, geen brandstofmeter (dus twee keer helemaal leeg langs de kant). Plus gebruikelijke Trabant-euvels, waarvan de meest noemenswaardige toch wel was dat als je voor het stoplicht stond met wind in de rug, je door je eigen roetwolk werd ingehaald.
Kuch.
Daarna toch snel overgestapt naar een hypermoderne 343.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Ik wil me best opofferen om ze vervolgens ook nog is op bouwjaar/uitvoering te splitsen mocht de RDW daar niet toe in staat zijn. Lijkt me wel handig/leuk om te weten hoeveel 360 GLS'sen er nog rondrijden en ik denk dat meerdere mensen wel interesse hebben in een exacte lijst ivm taxaties.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;162776 schreef : Is het btw niet mogelijk om bij de RDW een exacte lijst op te vragen met 300-modellen die nog in gebruik zijn?
Ik wil me best opofferen om ze vervolgens ook nog is op bouwjaar/uitvoering te splitsen mocht de RDW daar niet toe in staat zijn. Lijkt me wel handig/leuk om te weten hoeveel 360 GLS'sen er nog rondrijden en ik denk dat meerdere mensen wel interesse hebben in een exacte lijst ivm taxaties.
De RDW heb ik gebeld vorige week maar die beschikt niet over zo'n lijst.
Ik heb die lijst met van elk type nauwkeurig hoeveel exemplaren er nog van zijn, wel geselecteerd op zaken als katalysator, ongeregeld/geregeld etc. en motortype, maar bouwjaren en kleuren staan er niet bij. Bron is het RDC/Bovag.
Die lijst is onderweg naar de webmaster, als het goed is.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Link
Das niet veel toch?