- Berichten: 4
Cijferupdate: 340 duikt onder de 3.000 stuks
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb net vanochtend contact met de BOVAG/RAI gehad om het aantal 345's op te vragen. Kan op dit moment van betekenis zijn voor mij...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Het enigste wat de verzekering bij mij accepteerde was een officieel taxatierapport. En geen internet rapport gebaseerd op foto's, nee alleen van een echte taxateur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Deze cijfers zijn echter bijgewerkt tot 31 augustus 2010 en helaas zijn diverse incourante modelreeksen, zoals onze eigen 300-serie, uit de lijst geschrapt. De RAI Vereniging haalt haar gegevens echter bij het RDC (het voormalige RAI Data Centrum), www.rdc.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;156670 schreef : Net op de radio: in Duitsland rijden nog 30.000 trabantjes :+
Niet gek, oost duitsland is nog steeds behoorlijk arm en die rare dingen roesten niet
Nou, als Trabantveteraan kan ik je vertellen dat een Trabant kan roesten als een tierelier. De carosserie was dan weliswaar van katoen en plastic gemaakt ('Duroplast' in DDR-terminologie), maar het onderstel bestond uit Russisch rotstaal. Ik heb bijna geen enkele onbehandelde Trabbi gezien van >20jr waarbij de passagier niet kon meetrappen a la Flintstone-auto. Maar ja, zoals alles was ook dit eenvoudig te repareren. De meest inventieve oplossing die ik zag was een triplex plaatje met op de hoek elk een vleugelmoer.
Ons exemplaar (jaargang 1976, gekocht januari 1991) hebben we ooit voor 24DM overgenomen van de Ossie die er in een Pools bos de nummerplaten vanaf schroefde. Kosten: treinkaartje terug naar huis. Als de tank leeg was was-ie technisch total loss. Zo voelde het trouwens ook.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Dit overzicht is zeer gedetailleerd; uitvoering, motorinhoud, en versnellingsbak (hand of automaat).
Zodoende heb ik gezien dat er van de 345 GLS nog 5 rondrijden.
Ik ben nog in overleg of ik de tabel hier kan plaatsen, want dit is echt een zeer uitgebreid overzicht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Mooi stukje voor in de leden documentatie lijkt me?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Hoeveel hebben we er binnen de club?
Ik geloof dat Peter (is dat de juiste naam?) uit Heerlen ook een 345GLS heeft?
In elk geval die man wat elk jaar de Limburg rit organiseert

Ik kan eigenlijk niet geloven dat het er nog maar zo weinig zijn....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
die van joost
idd van peter uit heerlen
een onbekende in Sittard (mits niet bruin, want dan is het dezelfde als hierboven!)
exemplaar van william de groot
exemplaar van thijs klaassen
is een geschorst kenteken 'actief'??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
antiekeradio;162150 schreef : een onbekende in Sittard (mits niet bruin, want dan is het dezelfde als hierboven!)
Licht blauw! En zag er nog goed uit, glimde als een gek. En hij stond op straat, dus ik neem aan met actief kenteken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.