Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
wie wel dan?niemand toch?Erik;149613 schreef : Ik zit eigenlijk niet te wachten op weer een belediging van jusititie
- V300 register
- Verbannen
-
Tja, wat hebben ze goed gekeken, niet dus. En dan kun je wel moeilijk gaan liggen doen, maar zin heeft het niet.
En bij een rechter krijgen ze simpel weg ook gelijk ik weet al wat de zin van de officier is: ik acht het wettelijk en overtuigend bewezen dat er niet betaald is en dat gecontroleerd is door een amtenaar in functie. En tja, laat die nu eens in Nederland altijd gelijk hebben...
ACN is niet failliet ofzo heb het opgezocht: www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframese...BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1
Wat ik zou doen in dit geval, is echt wat je nu doet op dit forum echt neer gooien op elk autoforum wat je kunt vinden. In dat geval is die zo failliet. Gewoon 1 of 2 dagen 100 berichtjes posten, dat zou ik echt doen.
Beetje laten naaien door zo,n gast. Wordt je genaaid, dan naai je terug. Jammer genoeg werkt zo de wereld had het graag anders gezien, maar de wereld is zo zot als het maar zijn kan af en toe.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij ben jij niet de enige die door die man gepakt is. Het lijkt me wel slim om het door te geven aan undercover in Nederland dat is echt iets voor die Stegeman... Peter r de vries hoef je niet te mailen, daarvoor is het veel te klein....
Paar opmerkelijke zaken over ACN: zijn website is offline www.acnautos.nl/
www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=5863
Deze zit in nieuw vennep en heet ook acn. Is dat dezelfde eigenaar? Voor 2,5 euro weet je het als je de gegevens daarvan opvraagt bij de kvk. Deze krijg ook heel wat negatiefe ervaringen dus het zou kunnen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Morgen moet ik niet vergeten de foto op te vragen.
De Porche staat nu in de wachtrij. Hij loopt niet meer. Ik ga eerst mijn GLS en mijn Ascona (rijd mijn vader altijd in) in orde maken. Dan komt mijn 343 of mijn 142 aan de beurt, mits ik niet weer andere dingen te doen heb.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-