Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Daar hebben wij de gezins-volvo vandaan. Echt ongelofelijke oplichters zijn dat.
Helaas zijn we er ook nog eens met open ogen ingestonken.
Gelukkig heeft Van Vliet de meeste dingen kunnen fiksen voor ons, maar de auto is er wel 2x zo duur van geworden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar stel jongens dat deze porsch niet van Erik is, en wel stond bij ACR auto,s. Dan doet mijn vermoeden dat hij Erik zijn auto voor een ander schadegevalletje heeft gebruikt wel heel erg bevestigd worden. Zoveel porsches van dat type zijn er namelijk niet. Wel erg toevallig dan dat hij er 1 heeft staan.... Laat ik het zo zeggen, een volvo 340 is echt veel minder zeldzaam en zelfs die zie je bijna nergens! Ja oke ik zie er elke dag 1....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een redelijke termijn om hem alsnog te maken is na dik 2 jaar wel verlopen, daarbij heeft hij buiten gestaan en is zwaar beschadigd. Daarbij zijn de afspraken niet nagekomen en is het geld gestort. Zo moeilijke zaak moet dat toch niet zijn voor de politie? Anders eerst even uitzoeken welke strafbare feiten het omgaat, dan moeten ze wel aangifte opnemen.
Wellicht toch maar eens langs gaan en erop staan de aangifte op te nemen. En let op, laat ze het niet noteren als klacht daar doet de politie geen zak mee...
Aangifte hoeft ook niet op het politiebureau van desbetreffende stad te gebeuren. Mag overal. Dus, als het ene bureau niet wil luisteren.... Van de andere kant, neemt een ander bureau het dan wel op maar ze sturen het wel door....
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Niels;149704 schreef : Is dit 'm Erik? maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.851614,5.8...bp=12,70.42,,0,13.59
Dat is knap werk Niels. Dat is hem idd. Aan de andere kant was de schade.
Bewijs is het niet. Ik kan hem daar ook neer gezet hebben toen ik op bezoek was oid.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Of je wat tegen de garage kunt beginnen lijkt me geheel en al afhankelijk van wat er is afgesproken en overeengekomen, bij voorkeur op papier. En daar zit 'm vaak het probleem. Ik heb geen weet van wat er is geregeld en of er een verzekeraar tussen zit, maar vaak ligt er een betalingsprobleem aan ten grondslag. Als een verzekeraar laks of slordig is met uitkeren zal de garage ook niet aan schadeherstel beginnen.
Wil je de garage dus iets verwijten, dan komt het er dus op neer dat jij zoveel mogelijk papieren bewijs moet verzamelen van transacties, afspraken, overeenkomsten, offertes, reparatieopdrachten. Ik ben niet bekend met dit soort gevallen, laat staan dat ik juridische kennis bezit, laat staan dat ik weet wat er in jouw geval allemaal is gebeurd. Veel sterkte en succes.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De extra hulp van Marcel kwam echt heel gelegen. Lijkt me goed om Marcel, tijdens bijvoorbeeld een BBQ oid. extra te verwennen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 360 niet had willen slopen als ik geen plaatsgebrek had gehad. Deze auto heeft welliswaar roestpunten, maar is bij lange na niet zo slecht als auto's die ik doorgaans nog moet lassen om op de weg te houden. Als dit de norm is dan zouden er weinig 300 serie nog gered gaan worden.
Ik ben wel in twijfel geraakt over mijn passie om dingen te behouden. Misschien moet ik er wat makkelijker, commercieler, ego?stischer en minder bewust mee omgaan. Weg is weg en het komt nooit meer terug. Rationeel, ongevoelig denken is wellicht de oplossing in deze. Oude boten uit de middeleeuwen die in het weiland gevonden worden in de kachel gooien. Wat moet je er mee?