Vervelende ervaring gehad bij Carglass
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Toch eens uitzoeken of iemand anders die ruit ook kan vervangen zonder eigen risico... Hij is er nog wel, maar als 2 carglass voorruiten het binnen 12 maanden na plaatsen (resp. 3 en 9 maanden) begeven bij 1 steentje, tja... dan begin ik me wel vragen te stellen bij de kwaliteit van het moderne glas.
- V300 register
- Verbannen
-
Slappe ballonnen klappen ook niet maar geven mee.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;88618 schreef : De 740 ramen zitten gekit
ok ... kit kan ook, blijft vooral om de spanning gaan die daar ontstaat, dat heeft veel invloed.
Mijn raam zit erg 'los' en dat kan ik ook horen als ik ongelijke wegdelen neem, dan hoor je het trekken binnen zoals een oud schip.
- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat het inderdaad vooral met de vestiging te maken heeft.
Dingen demonteren (eruit halen) zonder dat de vervangingsonderdelen aanwezig zijn, is gewoon een doodzonde in wat voor technische sector dan ook. De kans is gewoon t? groot dat er leveringsproblemen zijn of dat per ongeluk het verkeerde geleverd wordt.
mocht dat gebeuren (bijvoorbeeld: helemaal niet leverbaar) kun je het te repareren object teruggeven aan de klant;
- zonder dat het verder kapot gemaakt is
- zonder dat het jou veel tijd gekost heeft
is dus ook vanuit dit oogpunt erg dom om zoiets te doen, van de Carglass.
De tip om het gewoon via-via te doen in de club, is een goeie. Het eigen risico wat je bij de carglass hebt, is ook niet 0 natuurlijk

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;88659 schreef : De tip om het gewoon via-via te doen in de club, is een goeie. Het eigen risico wat je bij de carglass hebt, is ook niet 0 natuurlijk
Bij sommige verzekeringen is het eigen risico, financieel gezien, 0, maar met een oudere wagen zijn er weer andere risico's. (zoals gedemonstreerd

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ook komt het voor dat als je naar een 340/360 vraagt dat je naar een 440 gewezen wordt, vooral op de sloop.
Kan ook een voordeel hebben. Als ik op de sloop zeg dat ik voor een 340 kom zijn alle onderdelen goedkoop "van die rothokken"...
Bij een dealer hoef je vaak ook niet aan te komen (op uitzonderingen na: vd Brandt in Boxtel!)
Bij onderdelenhandelaren halen ze vaak hun schouders op: Bijvoorbeeld Carglass dus.
Voor de beste onderdelen ben je nogsteeds op de club aangewezen denk ik.
- V300 register
- Verbannen
-
verder hoef ik niks te betalen!