Vervelende ervaring gehad bij Carglass

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 17:23 #628518 door V300 register
Vervelende ervaring gehad bij Carglass is gemaakt door V300 register
Ik hoop dat de naam van dit topic al genoeg zecht!
heb je op t moement een scheurtje of sterretje in je ruit...lees dan eerst verder voordat je naar carglass gaat!

na het voorval met de corrupte monteur heb ik mijn auto naar carglass gebracht wat nu een NOG groter drama is!

het verhaal:
enkele weken geleden rij ik s'ochtends naar huis toen ik eeneens een harde "knak" hoor...ik gestopt.
Ik zie rechts bovenin mijn ruit dat er door een steen een barst in mijn ruit is gekomen! (ongeveer 5 cm)
Ik natuurlijk balen als een steker want ik wist dat als je barst groter is dan 2 cm at je een nieuwe voorruit nodig hebt.
ik bel een paar dagen later de Carglas (met zijn mooie reclames van wij regen alles voor je enz bullsh*t)
eerst krijg ik ruzie met die VROUW van het hoofdkantoor, ik vertelde dat ik een nieuwe ruit nodig had en ze vond het nodig om te vragen hoe groot hoe lang en bla bla bla met de conclusie dat ik een nieuwe ruiit nodig had (dat had ik haar aan t begin van het gesprek al verteld maargoed)

carglass zou contact met mij opnemen voor een afspraak om de ruit te laten vervangen.
tegen de avond kreeg ik netjes een voicemail bericht met daarin:
beste mevrouw smits ik bel even over de volvo je hebt recht op een zelfde ruit (met zo'n blauwe zonneband bovenin) maar die ruit is niet leverbaar, nu krijg je een groene ruit met blauwe band.
ik vond dit maar een raar iets en belde terug.
nu bleek ineens de groene zonneband niet leverbaar, en toen ik zei dat ik een bauwe band heb was die ineens niet leverbaar.
ik zeg tegen die man..bestel maar gewoon iets want inmiddels was mijn bartst ongeveer 12 cm!

vrijdag 30 jan zou ik om half 11 mijn auto kunnen brengen en de ruit zou dan binnen zijn, zoals afgesproken had ik mijn auto daar kerig netjes staan om half 11 en we hadden besloten er niet op te wachten (een ruit vervangen zou 1,5 uur duren) maar carglass zou belen als mijn auto klaar was.
Om half 5 krijg ik telefoon: carglass....ja mevrouw smits de ruit is er nu uit en er is geen nieuwe ruit binnen gekomen! ik bleef rustig en zei dat dat vervelend was en vroeg wat de opties waren...om een lang telefoon gesprek kort te houden kwam het er op neer dat ik zaterdag mijn auto hoe dan ook op kom halen met: of de nieuwe ruit als ie binnen was...of mijn oude ruit, die zouden ze dan terug zetten en ze zouden me bellen als hij klaar was..

zaterdag om half 5 nog steeds niks gehoord!
dus ik rij langs de carglass (met de nog steeds geleende auto van mijn opa, overigens ook een volvo dus dat is nog een meevaller)
blijkt er nog steeds geen ruit binnen te zijn en zit mijn oude ruit er nog steeds niet in.
ik vraag boos waarom je in hemels naam een ruit eruit haalt terwijl de nieuwe niet binnen is en ik krijg als antwoord: ja een buhulpzame monteur had de ruit er al gehaad maar had niet geeken of de nieuwe er al was..t terugztten van de ruit zou 3 uur duren en over een half ur zou carglass sluiten!met het gevolg dat ik mijn auto daar moest laten staan tot maandag want dan zou de ruit er pas in zitten.

maandag 2 febr heb ik mijn vader mijn auto op laten halen. eindelijk zat mijn oude ruit er weer in....alleen...
was mijn barst van 12 cm ineens veranderd in 2 scheuren van ongeveer een halve meter PER STUK!!!
1 scheur horizontaal over mijn ruit en 1tje verticaal!
carglass garandeerde dat dat niet schadelijk was voor mijn veiligheid en dat als ik een beukeuring zou krijgen hun ervor op zzouden draaien.
overigens de exacte datum wanneer mijn nieuwe ruit binnen kwam was niet bekend!

donderdag ochtend: ik rij met mijn auto richting mijn werk..komt er een fietser op de rotonde die ik niet kon zien vanwege die scheur...ik heb dus die arme meid aangereden!!! gelukkig allebij geen schade maar wel veel schrik!
tegen de middag bel ik gelijk naar carglass om mijn beklach te doen maar nogsteeds kan ze niks voor mij betekenen

vrijdag (vandaag) ik krijg telefoon van carglass (11 uur) beste mevrouw smits ik heb goed nieuw als het goed is komt je ruit vandaag binnen (jaja nu ineens wel!) het spijt me dat het zo lang heeft gedurt maar ik belde even op om te vragen of het ging na t ongeluk..(allemaal heel lief maar niet heus:halo:) maar we bellen je vanmiddag nog als het defenitief is dat de ruit binnen is want dan kunnen we meteen een afspraak maken om hem er in te zetten...

meneer carglass zou vanmiddag dus bellen...inmiddels is het kwart over 5 en heb nog steeds niks gehoord...ik zal ook niks meer horen want carglass sluit om 5 uur ik rij mu nog steeds in mijn opa's auto omdat ik na t ongeluk niet goed meer durf te rijden in mijn auto met gescheurde ruit!

morgen is er weer een dag en ga ik maar WEER bellen...dit doe ik dus NOOOOOOIT meer!!

Hopelijk heb ik jullie gewaarschuwd en ik hoop dat mijn ruit snel binnen is en erin zit want dit vind ik (nog lief gezecht, maar eigenlijk KOOK ik vanbinnen) ERG KLOTE!!!:grr::grr::grr:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:28 #754468 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
das echt balen. Carglas heb je dus weinig aan. en het meest slechte vind ik dan nog de ruit eruit halen terwijl er nog geen nieuwe is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 17:32 #754470 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
en hun beloftes al een keer of....uhm wat zal ik zeggen....8 niet zijn nagekomen!!!! geloof me de helft heb ik nog niet eens verteld!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:36 #754471 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
stuur een klachtenbrief over de super slechte services

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:44 #754472 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
Stap naar de Ombudsman o.i.d.

Dit soort zaken kunnen niet. Je hebt een aanrijding veroorzaakt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 17:45 #754474 door V300 register
ja dat is allemaal heel leuk maar ik schiet er niks mee op...de rekening word volledig gedekt door mijn verzekering en hoef zelf niks voor te schieten dus kan ook geen korting vragen!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:49 #754477 door 16673-dummy
Jawel, mijns inziens moet Carglass de kilometers die jij in andermans auto hebt gemaakt vergoeden omdat zij zich niet aan de afspraken hebben gehouden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 17:55 #754478 door V300 register
ja dat zou idd kunnen maar hoe toon ik aan dat ik zoveel heb gereden!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:56 #754479 door 16673-dummy
Dagelijkse kilometers. Zelfde verhaal als kilometervergoeding van de baas.

Buit ze maar lekker uit, ze hebben jou ook dubbel en dwars benadeeld!!

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 17:58 #754481 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
zou het aan de vestiging kunnen liggen????

Bij mijn ervaring met carglass, heb ik net het tegenovergestelde, bij de Blueline zat al een ster in de voorruit toen ik de auto kocht, maar mijn vrouw vond het niet uitzien dus belde zij met carglass in Roermond, zij kon direkt komen en de ster zou gemaakt worden, maar doordat er veel in Roermond is veranderd qua wegen ivm de aanleg van de A 73 kon zij carglass niet vinden, dus zij naar huis en gebeld, om het kort te houden een monteur zou de dag erna komen, dit is ook gebeurd en op tijd, toen de monteur de ster had bekeken bleek deze al gemaakt te zijn [door wie weet ik niet, zeker door de vorige eigenaar] dus hij kon er niets aan doen, maar heeft toch nog de plek na gegaan met de lijmschraper en heeft ook nog wat ervan af gehaald van de "gerepareerde" plek, en heeft de voorruit schoongemaakt en is weer richting Roermond vertrokken, dus niet alle vestingen over ??n kam scheren als de service bij een ander waardeloos is.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC