Vervelende ervaring gehad bij Carglass
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 18:01 #754483
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
Klote voor je Pauline!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 18:01 #754484
door V300 register
maar bij jou hoefde niet heel je voorruit eruit!
een sterretje repereren kan ik zelf ooknog wel als je t me ff een x uitlegd
een sterretje repereren kan ik zelf ooknog wel als je t me ff een x uitlegd
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 18:09 #754491
door V300 register
Heel vervelend zo'n ervaring Pauline.
Jan heeft in Kerkrade de voorruit van de 740 laten vervangen, tijdens een vakantie in Vaals. Dat ging prima, hij heeft ook zelf de oudere en ervaren monteur geholpen. Helaas, een paar maanden later weer een steentje en een scheur. Toen is de ruit in Almere vervangen door een jongere onervaren monteur en dat ging een stuk minder goed, strips vergeten of stuk en dat soort dingen. Hangt dus inderdaad van de vestiging en de ervaring van de monteur af.
Jan heeft in Kerkrade de voorruit van de 740 laten vervangen, tijdens een vakantie in Vaals. Dat ging prima, hij heeft ook zelf de oudere en ervaren monteur geholpen. Helaas, een paar maanden later weer een steentje en een scheur. Toen is de ruit in Almere vervangen door een jongere onervaren monteur en dat ging een stuk minder goed, strips vergeten of stuk en dat soort dingen. Hangt dus inderdaad van de vestiging en de ervaring van de monteur af.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 20:10 #754501
door V300 register
Wij hebben daar een keer om 4 uur snachts aan de deur gestaan en de ruit werd gelijk vervangen. Was met inbraak.
Maar ik durf te wedden als ik daar met die 340 zou komen ze zouden zeggen hebben we niet op voorraad pech meneer...
Dat is heel het gedoe nu ook geweest, met deze ruit die hadden ze gewoon niet. Toch vind ik dat ze zulke ruiten wel op vooraad moeten hebben. Ik zeg niet in elke vesteging maar van de minder gangbare modellen mogen ze best 1 setje of 2 setjes hebben liggen in een centraal magazijn. Ze heten toch carglass? Dan moeten ze dat waar maken ook!
En om nu te zeggen dat er van een 340 zo weinig rijden dat dat niet de moeite is er 1 of 2 in een centraal magazijn te bewaren is natuurlijk wel heel erg bullshit.
Maar ik durf te wedden als ik daar met die 340 zou komen ze zouden zeggen hebben we niet op voorraad pech meneer...
Dat is heel het gedoe nu ook geweest, met deze ruit die hadden ze gewoon niet. Toch vind ik dat ze zulke ruiten wel op vooraad moeten hebben. Ik zeg niet in elke vesteging maar van de minder gangbare modellen mogen ze best 1 setje of 2 setjes hebben liggen in een centraal magazijn. Ze heten toch carglass? Dan moeten ze dat waar maken ook!
En om nu te zeggen dat er van een 340 zo weinig rijden dat dat niet de moeite is er 1 of 2 in een centraal magazijn te bewaren is natuurlijk wel heel erg bullshit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 20:11 #754502
door V300 register
Nauw. Als je een ruit terug gaat zetten waar al een scheur inzit kun je er donder op zeggen dat die scheur een stuk groter wordt lijkt me...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 20:25 #754504
door V300 register
Mja, en als je zijruit ingeslagen is, dan spuiten ze gewoon smurrie onder in je deur, zodat de restanten ruit blijven liggen...pfff...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 20:29 #754507
door V300 register
[mod] Paulien, ik heb je topictitel aangepast, het is heel vervelend voor je maar om met hoofdletters en uitroeptekens op te roepen ergens nooit meer te komen gaat net wat ver. [/mod]
Jammer dat het zo loopt bij Carglass, het klinkt inderdaad wel knap slordig ja. Hopen dat het nu dan eindelijk een beetje goed komt.
Overigens is het niet altijd kommer en kwel bij Carglass, ik ben er wel eens geweest voor een ingetikt ruitje. 's ochtends gebeld, 's avonds om 7 uur langs gereden en om 8 uur met een mooie nieuwe ruit weer weg. Zo k?n het dus ook gaan.
Maar nogmaals, succes!
Jammer dat het zo loopt bij Carglass, het klinkt inderdaad wel knap slordig ja. Hopen dat het nu dan eindelijk een beetje goed komt.
Overigens is het niet altijd kommer en kwel bij Carglass, ik ben er wel eens geweest voor een ingetikt ruitje. 's ochtends gebeld, 's avonds om 7 uur langs gereden en om 8 uur met een mooie nieuwe ruit weer weg. Zo k?n het dus ook gaan.
Maar nogmaals, succes!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 20:53 #754508
door V300 register
Mensen kom nou! We weten nu toch wel dat 300 onderdelen, dus ook een raam, niet meer gangbaar is in de wereld? Pauline, jammer dat je dit moest ervaren, alleen had je de helft aan wachten al niet kunnen aan zien komen?
Je bent toch lid van deze club? waarom heb je hier niet gezocht wie er nog een raam heeft liggen en die tip aan Carglass gegeven? Er zitten dag en nacht hulptroepen op dit forum... en sommige zetten 'em erin voor een paar euro's en een bak koffie...
Je bent toch lid van deze club? waarom heb je hier niet gezocht wie er nog een raam heeft liggen en die tip aan Carglass gegeven? Er zitten dag en nacht hulptroepen op dit forum... en sommige zetten 'em erin voor een paar euro's en een bak koffie...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 21:10 #754509
door V300 register
Tja, je moet het echt treffen met CarGlass, maar wat hier gebeurd is is schandelijk. Men had je minimaal een huurwagen moeten aanbieden, daar de wagen, door een fout van hun, niet meer bruikbaar was. Zelfs na terugplaatsen van de ruit hadden ze je niet mogen laten gaan, daar je nu een gevaar op de weg bent.
Dit had beter opgelost mogen worden en ik zou het hoofdkantoor hier zeker in kennen, dit is niet hoe een grote keten met klanten om wil gaan. (of zou moeten gaan, dat kost ze de naam... al is die niet zo grandioos goed
)
Dit had beter opgelost mogen worden en ik zou het hoofdkantoor hier zeker in kennen, dit is niet hoe een grote keten met klanten om wil gaan. (of zou moeten gaan, dat kost ze de naam... al is die niet zo grandioos goed

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 22:03 #754512
door V300 register
De meeste garagebedrijven wimpelen ziejezwo een 340 op de klant af als zou u niet iets anders gaan rijden...
Dus kunnen ze een beetje boos zijn als ze zo,n oude rot volvo moeten repareren en er geen onderdelen voor hebben in een auto die voor hun ogen geen drol waard is.
Zo werkt het ook een beetje he, kom op ik heb dit zat vaak ervaren. En ik bedoel daar carglass niet mee maar meer in het algemeen.
En diegene kiest er dan zelf voor om zoiets te rijden en moeten wij er dan een leenauto voor hebben... Ik bekijk het nu een beetje uit de ogen van een garagebedrijf. (niet alle sommige)
Dus kunnen ze een beetje boos zijn als ze zo,n oude rot volvo moeten repareren en er geen onderdelen voor hebben in een auto die voor hun ogen geen drol waard is.
Zo werkt het ook een beetje he, kom op ik heb dit zat vaak ervaren. En ik bedoel daar carglass niet mee maar meer in het algemeen.
En diegene kiest er dan zelf voor om zoiets te rijden en moeten wij er dan een leenauto voor hebben... Ik bekijk het nu een beetje uit de ogen van een garagebedrijf. (niet alle sommige)
Moderators: Mark Smeets