Vervelende ervaring gehad bij Carglass

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 22:17 #754514 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
Ik heb al eens een ergernis uitgesproken over de vreselijke reclame van Carclass. Ik weet niet hoeveel auto's ik heb gehad met een sterretje in het ruit. Het sterretje op het moment heeft ook weer een winter en een zomer overleefd. Hitte, koude, krabben en allerlei weersomstandigheden. Ik kan het mij voorstellen als je een sterretje hebt in het glas van een dure auto dat je het niet wenst. Maar ze worden bij mijn nooit groter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 22:29 #754515 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
Een garagebedrijf dat mensen tipt over de sloop en bijbehorende mogelijkheden moet een cursus klantgerichtheid gaan volgen. Dergelijke garages mogen die naam niet eens dragen van mij.

Afijn, met Carglass hebben ook wij goede ervaringen. Drie keer achter mekaar. Bij de vierde keer hebben we maar zo'n stickertje over het putje geplakt. Zit er nu al enkele jaren op.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 22:46 #754519 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass
ik maak er bij terberg een sport van, als die irritante reclame van carglass WEER op de radio is, om precies als die saaie piet met z'n lulverhaal over sterretjes die scheuren PATS zegt, ergens keihard met een voorhamer op te meppen;D!

tsjah, de ene monteur is de andere niet. al heb ik het persoonlijk zelf ook niet altijd op die oude mannetjes vol met ervaring, die worden vaak ook wat klunzig. de jonge broekies die net van school af komen moet je vaak al helemaal niet hebben :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 08:10 #754529 door V300 register
Carglass, anwb, garage's ... wanneer deze 'hulpverleners' beloven om je wagen te herstellen, dan weet je al dat ze onderdelen erg moeilijk gaan vinden.
Mijn tip: raadpleeg Boekoe Pienter in het ledenform, en laat ze weten waar de grootste kans is op onderdelen vinden.
Hen helpen daarmee voorkomt vaak frustratie's.
Bij de anwb kan je in overleg met hun zelf je onderdelen verzenden, en dan later declareren, wanneer je bijvoorbeeld in het buitenland pech hebt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 09:41 #754532 door V300 register
Tja, je moet inderdaad wel een liefhebber treffen in een garage achtig iets als je met een wagen van de vorige eeuw langs komt. Het zij zo.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 13:18 #754545 door V300 register
De moraal van het hele verhaal ligt verpakt in de gebeurtenis!

En afgaan op reclame moet je al helemaal niet want dan zouden er veel meer Skoda's op de straat zijn. whaaaaaa (om maar iets te noemen)

Mijn vaste monteur is al helemaal geen fan van waarmee ik hem soms kom lastigvallen, maar is wel een echte monteur dus komt het altijd goed.

Veel nieuwbakken monteurs zijn tegenwoordig vervangers, en dat is heel wat anders.

Jammer dat hier wordt opgemerkt dat de oudere monteur in de nadagen van zijn carri?re wellicht ietwat klunzig zou zijn...
Helaas gaat al hun kennis gewoon verloren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 15:02 #754546 door V300 register
ik heb me idd ook laten verleiden door de mooie reclames: we regelen alles met je verzekering!
ja da klopt alleen ik zie er nu geen vergoeding voor.
dit is nu de 2e keer dat ik mijn auto weg heb gebracht en al de 2e keer dat ik belazerd, besodemieterd en bedonderd word....
ik wist wel dat die ruit niet op voorraad was en dat ik moest wachten tot hij binnen was maar wist niet dat ze zoooo stom waren om mijn ruit er eerst UIT te halen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 15:41 #754548 door V300 register
Tja, je hebt een clublid in de buurt wonen die een aantal ruiten op voorraad heeft. En bij deze club helpen we elkaar, dus mijn advies is niet meer naar gewone bedrijven als je bij een van de leden terecht kan voor onderdelen en reparaties.

Maar wel echt vervelend dat jou dit moet overkomen. Sommige mensen snappen niet dat een dergelijke auto als de jouwe meer is dan alleen een vervoermiddel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 18:53 #754566 door V300 register
ja erg he...
heb overiggens vandaag gekeken hoe t zat met dat start/zekeringenkast probleem.
ben met een 900 serie rijder aan t klussen geweest..
hoogstwaarschijnlijk was het t relai (of hoe je t schrijft) van de 2 gele 1 blauw witte en bruine draden niet helemaal lekker...voorlopig doet hij t weer maar ben benieuwd of t zo blijft.
we hebben alles doogemeten en als t t relai niet is dan is t een van bovengenoemde kabels (die komen van het contactslot af en lopen naar dat relai)

ben benieuwd...

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 19:38 #754589 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Vervelende ervaring gehad bij Carglass

Pauline;88575 schreef : ......relai (of hoe je t schrijft)...

relais :yesyes:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC