Het grote BROMMER topic!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind deze Z?ndapp toch niet mooi. Hij is ouder dan ik gewend ben. De rondingen van de tank en de voorvork staan me niet zo aan. Desondanks toch een mooie aanwinst!
Originele gereedschapssetje heb ik ook bij 1 van de 3 zitten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als dit de originele lak is (ziet het wel naar uit); netjes oppoetsen incl. alu/chroomwerk, misschien voorzichtig de kale plekjes wat bijwerken, en verder vooral afblijven.
Origineel en redelijk netjes is bijna altijd beter (lees; hogere taxatie etc) dan overgespoten als nieuw.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Leuk man, zo'n oud brommertje! Zijn er bepaalde plannen mee?
- Mark Smeets
- Moderator
-
antiekeradio;94198 schreef : Overspuiten van deze lijkt mij toch een beetje zonde!
Als dit de originele lak is (ziet het wel naar uit); netjes oppoetsen incl. alu/chroomwerk, misschien voorzichtig de kale plekjes wat bijwerken, en verder vooral afblijven.
Origineel en redelijk netjes is bijna altijd beter (lees; hogere taxatie etc) dan overgespoten als nieuw.
Op de foto's lijk hij mooier dan dat hij is

Het voorspatboord heeft een kleine deuk die ook ligt roest. Verder is onderweg het Duitse kenteken helaas eraf gevlogen door de rijwind.. En daarachter bleek ook een aardige deuk met roest te zitten.
Dus om bij de vraag van Joost te komen. De planning is om er voorlopig niet te veel mee te doen. Zodra pap tijd heeft, gaat hij waarschijnlijk eerst voor een kenteken zorgen. Er mist een rubber in de ketting kast, koppeling komt niet helemaal vrij (afstellen, of misschien nieuwe koppeling). En verder nog wat kleine dingetjes. Dan kan er in elk geval al mee gereden worden.
Als pap dan later meer tijd heeft, gaat hij helemaal uit elkaar en wordt hij opnieuw gespoten.
Ik denk niet dat pap de taxatie waarde zoveel boeit... De andere brommer is ook niet getaxeerd.
- V300 register
- Verbannen
-
Jouw pa heeft smaak.:yesyes:
- Mark Smeets
- Moderator
-
link.marktplaats.nl/311207877
:f
Wie weet meer over dit type?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik dacht dat ik vet was met mijn ouwe puch maxi. Heb 'm nu trouwens niet meer. Het is niet de bedoeling dat ik ge?nspireerd wordt door dit forum tot nog meer dure hobby's!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je krijgt er gratis een auto bij deze hobby.
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;130223 schreef : Ze nemen alleen wat minder ruimte in. Leuke vangst, zo'n gazelle. Helaas weet ik weinig van die dingen, maar heb je Gazelle in Dieren al aangeschreven? Je weet maar nooit...
Pap heeft ook Gazelle gemaild, maar dit model kwam niet eens in hun eigen archief voor :nono: :humor:
Wat leuk om te vernemen, dit komt in onze geschiedenis niet voor. Ik heb nog een keer alle brommer en motor info doorgespit die hier beschikbaar is en daar wordt van alles aangegeven, maar niet de samenwerking met Batavus. Het was me wel eens ter ore gekomen dat er plannen in die richting zijn geweest, maar het leek eigenlijk of op het laatste moment de samenwerking geen doorgang had gevonden, niets is minder waar, zo blijkt nu. Grappig te lezen, bedankt voor het artikel. De GA50 staat inderdaad in onze kopie?n aangeduid met JLO blok, evenals informatie over de Berini modellen, ik zal u sowieso kopie?n hiervan toesturen, ik denk dat u dat wel leuk vind om te bekijken. Succes met de renovatie, er moet nog wel wat gebeuren, maar het is een leuk model brommer.
Met vriendelijke groet,
Monique Bollen
consumentenservice