Kan ik het beste mijn 340DL houden of verkopen...?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2009 12:23 #787390 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kan ik het beste mijn 340DL houden of verkopen...?
Hallo,

Het is inderdaad een spijtige gang van zaken, temeer ook daar mijn intentie om hem proberen rijdende te laten houden me nu alleen maar een paar honderd Euro extra gekost heeft, want deze persoon had reeds eerder (gelijk al) interesse getoond toen ik hem te koop aanbood. Toen had hij er een bedrag van tussen de 300-350 Euro voor over. Leek me toen weinig, en ik wilde liever niet dat 'ie naar de cross ging.
Ik heb het daarna nog een flinke tijd geprobeerd, en inmiddels ben ik doorgegaan met betalingen aan belasting + verzekering, terwijl hij geen meter verder heeft gereden.
Nu heeft die persoon er nog maar 250 Euro voor over, en morgen loopt de APK af, en ga ik voor 3,5 weken naar het buitenland. Daarnaast heb ik net gisteren 400 Euro moeten neertellen voor de APK en enige (van te voren bekende) reparaties en flink veel laswerk aan mijn andere auto, en ik moet die 400 Euro ergens mee bekostigen...

Als alles volgens planning verloopt, vindt de verkoop vanmiddag plaats; helaas dus niet een gelukkige persoon die er in de zon mee weg rijdt, maar eerder een "funeral in the rain" om Chris Isaak te quoten. :/

Tja, spijtig, maar helaas moet ik op dit moment rationeel zijn, en ik heb het geld ook op dit moment nodig. Mocht iemand er alsnog op dit moment interesse in hebben (voor dezelfde 250 Euro), bel dan even mobiel op [mod]mobiel nummer verwijderd[/mod], en misschien kan de demontage dan nog ter elfder uur (of liever: om 1 minuut voor 12) voorkomen worden. Als ik echter niks hoor, zal ik helaas toch de verkoop door moeten zetten.

Groet en bedankt voor het meedenken allemaal!
Olaf

PS: Ik heb met Erik afgesproken om inderdaad te vragen of het plaatwerk beschikbaar kan komen; de huidige ge?nteresseerde had daar geen interesse in (en heeft alleen de andere onderdelen nodig), dus wellicht is daar iets mee te regelen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2009 15:52 #787412 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kan ik het beste mijn 340DL houden of verkopen...?

ogreve;112610 schreef : Als alles volgens planning verloopt, vindt de verkoop vanmiddag plaats; helaas dus niet een gelukkige persoon die er in de zon mee weg rijdt, maar eerder een "funeral in the rain" om Chris Isaak te quoten. :/

de transactie zal nu wel 'gelaufen' zijn.
het weer is wel toepasselijk gezien het verdrietige lot dat opa's lieverd te wachten staat.

ik had het topic in den beginne wel gezien, maar vond euro 500 voor een dringend te repareren auto te veel.
(verder heb ik hier reparatieruimteproblemen, en aan de straat zie ik me er geen nieuwe drijfriem(en) onder zetten :uh-uhh: )

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2009 22:03 #787452 door V300 register
Allen,

Inderdaad: de auto is verkocht en opgehaald. Gelukkig valt het lot in 1 aspect 100% mee: de auto wordt niet gebruikt voor onderdelen in een cross (waarbij op 1 dagje de boel afgeragd wordt), maar om een qua carroserie mooie Daf66 Oldtimer een totale inwendige overhaul te geven, zodat deze mee kan doen in een Oldtimer race. Ik ben er vanmiddag even langs geweest en heb de Daf gezien; mooie wagen!
Op die wijze is het gelukkig allemaal wat minder erg, en ze hebben me uitgelegd wat ze allemaal gaan doen. Zo ongeveer alles, behalve de carroserie, wordt gebruikt.
Betreffende de carroserie zal ik Erik de contactinformatie van de huidige eigenaar geven; wellicht kan hij e.e.a. redden...

Groet,
Olaf

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC