steil stijgende vraagprijs

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 00:53 #726441 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic steil stijgende vraagprijs

Pistonpen paultje;66813 schreef : Ik betaalde nog niet de helft voor een dergelijke 343 op LPG.

Kijk...en dit doet me dus heeee-le-maal niets :cry2:

;) :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2008 10:31 #726451 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic steil stijgende vraagprijs
Ik maak me niet zo druk over vraagprijzen, ik bied gewoon wat ik de auto waard vind. Ze kunnen vragen wat ze willen, maar ik betaal geen cent meer als ?k de auto waard vind.
In het geval van mijn eerste 360 was dat teveel... ? 500,- voor een kale 360 Injection 3- deurs. 2 maanden later nog eens voor ? 400,- laten verlassen... :cry2:

Voor mijn 2e 360, de grijze GL(T) RL-70-TS heb ik Ron Rouvroye gewoon de vraagprijs van ? 1000,- euro betaald, hij was minstens het dubbele waard. Hij zat ongelofelijk strak in de lak, was roestvrij en was werkelijk perfect onderhouden.
Dit onderhoud heb ik volgehouden en de auto is vervolgens voor ?1950,- naar een vriend van me gegaan. Hij heeft hem vervolgens voor ?1750,- (geloof ik) weer aan Pauline verkocht omdat hij ineens veel kilometers moest gaan maken.

Voor mijn huidige rode GLT heb ik 450 euro geboden terwijl er op Ebay enkele tientjes geboden werd. Uiteindelijk heb ik hem voor 300 euro in mijn bezit gekregen. De auto is in zeer slechte staat, maar alleen de bodykit en de velgen zijn dit bedrag al waard...

Als de auto van Doeke (om natuurlijk onvoorstelbare redenen) te koop zou komen en ik h?d het geld dan zou ik hem waarschijnlijk ook gewoon zonder afdingen betalen wat hij ervoor vraagt (binnen redelijke grenzen natuurlijk). Ondertussen weten we precies wat er met die auto gebeurd is en dat is een stukje zekerheid waar je voor betaalt.

Dus als iemand interesse heeft in een auto met en enorme vraagprijs: Laat je niet afschrikken, gewoon gaan kijken en een goed bod doen. Wie weet mag je hem meenemen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 11:00 #726453 door V300 register

punkazz;66796 schreef : Ik weet nog dat ik ??n van de weinigen was die 1000 euro betaalde voor een 300. Wel met LPG, maar toch wist ik dat ik voor die tijd 'teveel' betaalde...

Een tijdje geleden had ik de vorige eigenaar van jouw auto nog aan de telefoon. Hij vertelde het meeste spijt te hebben dat hij die auto toen aan jou had verkocht, omdat hij er nu lekker goedkoop mee had kunnen rijden. Dat je er al zo'n tijd mee rondrijd zegt al genoeg. Maak maar eens een rekensommetje van wat het je bespaard heeft. 4000 euro ofzo? Of nog meer. Wat zegt de aanschafprijs dan nog?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 12:44 #726454 door V300 register
Dat ik er zo'n 'lange' tijd in rondrijd heeft ook te maken met dat ik deze auto bijna elke reparatie waard vind, ik heb er dus al vrij veel kosten aan gehad. Een ander had 'm waarschijnlijk al naar de sloop gebracht, zeker ook met het oog op de roestvorming.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 13:09 #726455 door V300 register
Nou, bij mijn huidige 340 vraag ik me ook af waarom die nog niet op de sloop is beland. Je ziet hem wel bij de taxatiedag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-08-2008 00:24 #726506 door V300 register

punkazz;66817 schreef : Kijk...en dit doet me dus heeee-le-maal niets :cry2:

;) :D

t ging mij er om dat prijs weinig zegt. Want uiteindelijk ben ik waarschijnlijk meer kwijt als jou...Nu met alle verbouwingen erbij om hem weer een stukje beter te krijgen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-08-2008 01:22 #726509 door V300 register
Het was ook een grapje, mij maakt het ook echt niets uit...zolang we maar plezier hebben van onze auto's.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2008 14:52 #727563 door V300 register
Ik had voor die witte (rv-78) 450,- betaald een paar jaar terug. Met nog n jaartje apk. Dat de apk t jaar daarop 550,- kostte .. tsja:) (incl hoofdremcilinder).

Maar belankrijkste avn all: ik heb er z?veel plezier mee gehad.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC