steil stijgende vraagprijs
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt er vanuit gaan dat die vooral in het begin meer gereden heeft toen die nieuw was en waarschijnlijk de laaste 10 jaar stil heeft gestaan. Dus idd, gezeik ga je er mee krijgen...
Dat zijn feiten. Maar dan nog blijft het een bijzonder model en is 650 euro wat men nu bied gewoon veel te weinig in mijn ogen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
edit: wat ik hiermee precies wil zeggen weet ik niet, maar (ver)koopwaarde = voor mij persoonlijke waarde, oftewel: wat is mijn budget op dat moment + enthousiasme om zo'n auto te willen hebben/rijden. Of dat op dat moment 1000 euro of 500 euro is, dat maakt me geen bal uit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat in ieder geval vaststaat is dat mijn budget z?danig is dat er zelf geklust moet worden, dat een professionele aanpak nog even moet wachten. Maar wat ik ECHT wil benadrukken is dat dat NIET betekent dat ik geen liefhebber ben.
Ja, die andere 343, daar had met een budget dat 3x zo hoog was als dat van Doeke nog wat van gemaakt kunnen worden ja... in de ideale situatie.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;66796 schreef : Ik weet nog dat ik ??n van de weinigen was die 1000 euro betaalde voor een 300. Wel met LPG, maar toch wist ik dat ik voor die tijd 'teveel' betaalde, dat werd ook aangegeven in de advertentietopic (mocht toen nog) destijds.
Het was natuurlijk niet onbelangrijk dat de auto al een LPG installatie had?!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ondanks dat vonden de meesten het destijds erg veel geld. Kun je zien dat de tijden snel veranderen. Misschien wilde ik dat wel vertellen met dat verhaal...Volvo 740TIC;66799 schreef : Het was natuurlijk niet onbelangrijk dat de auto al een LPG installatie had?!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Al met al zit er ook een aardige knaak in mijn auto's. Er komt een tijd dat ik er 1 rijd, en mn 343 van top tot teen helemaal 100% maak. Geld gaat er al genoeg deze hobby in. Nu nog focussen...
- V300 register
- Verbannen
-