steil stijgende vraagprijs
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij heeft deze de hoogste vraagprijs die ik heb gezien...
:eek:
Kijk en oordeel zelf...
advertentie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Dit is nog niet de duurste hoor. Ik kan me nog een 343 herinneren voor 3750 bijvoorbeeld.
Wel grappig dat mensen ?cht vol overtuigd zo'n vraagprijs neerzetten. Voor 1:10e van dat bedrag was het nog niet eens een uberkoopje:humor:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvomaniac;65617 schreef : Toen ik nog de zwarte GLT 3drs had, die ik binnenkort weer heb, werd me regelmatig gevraagd of ik hem niet wou verkopen. En die mensen zagen er niet bepaald uit als liefhebber. En soms zeiden ze ook dat ze hem voor het racen wouden gebruiken.
Die mensen kun je meteen afschieten... Als je hem ooit weg wil doen verkoop ik mijn 5drs GL er meteen voor :humor:
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
De prijzen die ik wel eens zie doen me alleen maar een groot genoegen; het laat de mensen zien dat het geen ragbakken zijn maar iets waar we trots op moeten zijn. Ik zie ze nog stijgen boven het niveau van de Dafjes gewoon vanwege de bruikbaarheid.
BTW: Cybille zouden ze voor die vraagprijs nog niet eens mogen bekijken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Waar bij Cybille het karakter moest blijven wil ik proberen de volgende terug in nieuwstaat te krijgen.
Zal moeilijk zijn want ik mis nog wat onderdelen die nieuw niet meer bestaan en tweedehands meestal slecht zijn.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ga morgen op pad voor eenzelfde, alleen dan 3-deurs, maar dit was ik toch echt niet van plan te gaan betalen. En nu maar hopen dat de huidige eigenaar dit forum niet leest :f