steil stijgende vraagprijs
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;66768 schreef : Doeke, helaas zijn er niet veel mensen zoals jij, die bereid zijn een auto echt te redden.
De m?nsen wel, maar de portemonnee wil niet altijd meewerken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bij een advertentie is het altijd maar afgaan op een setje foto's en een praatje van de verkoper die je niet kent.
ik heb bij jackvdbergh een flink aantal auto's gezien die in zo'n staat waren dat prijzen van 3000 euro een schijntje zijn. vooral gezien de oldtimerstatus van sommige modellen en de optiepakketten.
een 345 VAN is van nature al zeldzaam, en dat komt niet alleen door een tweetal staalplaatjes bij de achterportieren maar ook oa door het aangepaste interieur en het af fabriek grijs kenteken.
de prijs is hij waard.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met opknappen heb je gelijk hoeveel geld wij soms wel niet spenderen aan opknappen. Maar om er dan een te kopen van 1500 euro is gelijk weer te duur bij wijze van....
Als hij de prijs waard is en dat hoop ik wel hoor, waarom word er dan slechts 650 op geboden. DIt is veel te laag!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
sorry zo bedoelde ik het helemaal niet, tuurlijk petje af voor doeke! hij is een van weinigen op dit moment die zover zijn dat ze een 300 restaureren en er flink wat geld tegenaan durven te smijten (count me in)Lucluc;66775 schreef : Nou, Doeke studeert, dus die bulkt echt van het geld.
ik bedoelde te zeggen, er staan een paar auto's bij jack die niet gerestaureerd zijn, maar er dus zeg maar uitzien als in de folder, die zijn van nature ook al flink wat waard.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als een 300 de kant van de 240 opgaat wat betreft aanschaf en de
vraagprijs bijna op de cataloguswaarde begint te lijken zit er iets scheef.
Sommigen denken wel dat een auto met 19 000 klm op de teller zo goed als nieuw is, nou nee hoor. Haal die gedachte maar uit je hoofd. Ook zonder te rijden slijten bussen, drogen rubbers uit, hebben remmen hun beste tijd gehad (remslangen oud) motorsteunrubbers, bougbiekabels zijn 25 jaar oud, eerste bobine etc etc. Dan kun je toch weer voor een flinke som spul gaan vervangen. (Rust roest.) Ligt ook een beetje aan hoe hoog je de lat legt.
Ik begrijp best dat sommigen een auto kopen omdat hij zeldzaam/bijzonder is, prima, maar dan wil ik ook wel waar voor mijn geld krijgen en nee, lage kilomterstand, hard, zo goed als nieuw, is dan niet het enige waar ik aan denk.
Leuk dat de 300 gewaardeerd gaat worden, dit lijken we tenminste uit de hogere vraagprijs op te kunnen maken. Volgens mij is dit onzin. 300's worden meer en meer belastingvrij, dan stijgt de waarde ook helemaal nu de benzine de laatste tijd niet bepaald goedkoop is. Oldtimerrijden wordt (financieel) steeds aantrekkelijker. Belastingvrije voertuigen worden meer gewaardeerd.