Autohobby = Geldverspilling ?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

gaat over het maken van een routebeschrijving.
- V300 register
- Verbannen
-
ik weet ook niet precies wat dit is Steven, maar ik vermoed dat het een soort "longplay" mogelijkheid voor de cassetterecorder is.
dus als je hem gebruikt als memorecorder maakt het niet uit als de hoge tonen wat minder zijn; als je daarmee 2x zo lang kunt opnemen bijv.
Ik ben wel benieuwd naar het geluid!!
- V300 register
- Verbannen
-
haha, die heb ik dus gekocht van Jeroen, vond het eigenlijk wel goed geluid, iig goed genoeg.antiekeradio;70130 schreef : [ATTACH]1015[/ATTACH]
dat vond ik dus echt voor geen meter klinken...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit is echt een compleet andere radio, in bijna hetzelfde doosje:
- radio ontvangst is z??r goed, op een stukje draad van 1,5 meter trekt hij meer zenders naar binnen dan de hi-tech MP3 radio van vader's audi.
- storingsonderdrukking is supergoed, je hoort bijna geen gekraak etc tussen de zenders
- nu komt er uit die 25 watt Volvo boxjes ineens w?l goed geluid! ik heb een testopstelling gemaakt met accu en speakers etc; die gewone radio is 2x koekblikken geluid; dit is 4x oorstrelend.
- die tapedrive is echt hilarisch!!!!
Als je de record knop uittrekt (niet duwen dus; blijkbaar een beveiliging tegen per ongeluk opnemen), terwijl de microfoon aangesloten is, gaat het loopwerk pas draaien als je de schuif op de microfoon op 'on' zet :+
wat ik ook wel mooi vind is dat de aandrukrol vrijkomt op moment dat je de radio uit zet, met het bandje er nog in. dat hadden ze lang niet allemaal!
Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb, wat niet werkt; zijn de LW en MW bereiken. Of tenminste; de knop werkt niet goed. waarschijnlijk zit het keuzeschuifje vast, zodat die altijd op FM blijft staan.
de Hi-C knop is blijkbaar een instelling van de audioversterker, als je de knop indrukt wordt het geluid wat 'softer'; het midden-hoog bereik wordt een beetje gedimd, zeg maar.
Ik heb nog niet gekeken wat voor signaal er uit de losse 3-aderige draad komt.
- J. Ruiter
- Verbannen
-