slechte garages
- V300 register
- Verbannen
-
Als de secundair stuk is kan dat ook plus, ed....
Als de riemen stuk gaan hoor je weer dit ed...
Maar goed daar ging het hier niet over. Was meer een ideetje.
Maar ik geef toe in dat verhaal van die 800 euro was het raar van mij omdat te denken. Ik denk dat persoonlijk omdat ik hem nooit voor dat bedrag zou laten maken.... (athans als ik dit in een keer kwijt zou moeten zijn)
Ik heb dat bedrijf die die nieuwe vario kan leveren (denk dat ze met tijdmachine werkte) daar niet op aangesproken. Dan reageer ik juist heel sirieus en doe of ik gek ben.
Ik ken iemand die in een garage jarenlang gewerkt heeft ja nu dik boven de 60 is en die zegt dat garages soms echte oplichters zijn haha, en das er een die er 40 jaar in gewerkt heeft...
Vaak worden uren bijvoorbeeld standaard te ruim gerekend. Maar ja wat doe je eraan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat ben ik blij dat ik alleen naar de garage moet voor de APK [merk onafhankelijk]
Auto krijgt een voor keuring eventuele punten worden genoteerd en je kan het daar laten maken of binnen 10 werkdagen gerepareerd voor herkeuring.
Bij de keuring mag je bij zijn en kijken wat er gedaan wordt.
Is de auto goed, wordt die afgemeld, afwachten op wel of geen steek proef, betalen en weg rijden.
En voor de rest, dat doen we lekker zelf, tis dat ik het zelf kan, en de middelen heb: garage, put, gereedschap en wat meer nodig is
- V300 register
- Verbannen
-
Een gerenomeerde FORD-dealer in de Randstad. Zakt je broek toch van af!
- V300 register
- Verbannen
-
bouchard;40460 schreef : Zelf meegemaakt, met mijn ford sierra bestel. Stonden na een grote beurt 4 bougies + vervangen op de rekening. Ik uitleg gevraagd, monteur meegelopen, de oude bougies laten zien. Toen motorkap open..... Tja waar hadden ze ook alweer gezeten in deze DIESEL-motor?
Een gerenomeerde FORD-dealer in de Randstad. Zakt je broek toch van af!
:lol:
- V300 register
- Verbannen
-