slechte garages
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb het regematig gehad dat mensen uiteindelijk bij mij terecht komen en meestal blijven, omdat ze geen vertrouwen meer hebben in de "normale" garage of snelservicegaragebedrijven. Of het probleem wordt opgeblazen (zo heb ik een auto waar alleen de moer van de autom. versnellingsbak is afgedraaid; de monteur had tegen de klant gezegd dat de auto beter naar de sloop kon, omdat de kosten van reparatie veel te hoop zouden worden.)
of mensen worden met de APK genaaid.
Kunnen we ergens een voor iedereen toegankelijk excel sheetje/formuliertje maken, zodat er automatische vulling kan plaatsvinden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Een lijst lijkt me toch zinvol zeker als meerdere mensen een bepaalde garage noemen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarbij zijn originele volvo-onderdelen nog eens flink aan de prijs.
Persoonlijk ga ik uit principe niet naar een garage. Ten eerste omdat het te duur is, ten tweede KAN ik de meeste dingen zelf oplossen, ten derde heb ik zelf onderdelen genoeg, ten vierde (misschien nog wel het belangrijkst) je leert ontzettend veel wanneer je aan je eigen auto sleuteld.
Daarbij heb ik nog eens zeer weinig vertrouwen in garages. De meest lompe knuppels sleutelen aan je auto. Als ik af en toe eens kijk wat er allemaal wel niet afgebeunt wordt.........daar wordt ik niet vrolijk van. Een aantal maten van me werken als automonteur / monteur in opleiding, dus ik ken de verhalen.
Maar natuurlijk zijn er ook hele goede garages. Zo zijn de erkende dealers naar mijn mening altijd goed te vertrouwen en daar betaal je ook vet aan ook. Al die kwikfits, jora's en dergelijke, nee daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. (no hard feelings, Frits

Edit:
rwdstudent;39959 schreef : Ik denk dat het niet werkt. Je kunt beter een lijst maken met aanraders.
Ik denk dat je gelijk hebt Frits, meestal blijven de slechte dingen van een bedrijf hangen. Daarmee stigmatiseer je een bedrijf op een negatieve manier, terwijl ze voor de rest hun werk goed doen.......
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;39960 schreef : Al die kwikfits, blablabla, nee daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. (no hard feelings, Frits
)
Laat ik nou me eigen heel stil houden, en niet mijn bijbaan riskeren :snif:
Tuurlijk, ik weet zelf ook dondersgoed hoe het in elkaar steekt...
- V300 register
- Verbannen
-
misschien kunnen jullie elkaar helpen..
(hans van dunn? heet die trouwens)
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Je kan inderdaad beter uitkijken met het publiceren van negatieve ervaringen, ookal is het (voor je gevoel) terecht
- V300 register
- Verbannen
-