Wat te doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2007 20:54 #679996 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat te doen?
Zucht, het was een geintje. Ik wilde deze auto er voor de onderdelen bij hebben, maar hij is veel te goed om te slopen, echt! Dit ding rijdt geweldig! Mening 360 van een veel later bouwjaar is al compleet doorgerot, deze heeft alleen wat plekjes. Het was alleen niet mijn bedoeling nog een auto te kopen, maar ik kon hem niet laten staan, dit schatje.

Kom hem maar eens bekijken als je in de buurt bent.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2007 21:33 #679998 door V300 register

lucluc;33677 schreef : Sorry jongens, ik dacht dat mijn ironie wel doorzien zou worden. Deze auto heeft onlangs nog een grote beurt gehad, inclusief vervangen distributieriem en rijdt werkelijk waar voortreffelijk. Er zitten wel wat plekjes hier en daar en bij de kriksteunen voor moet wat gelast worden, maar allemaal niet zo drastisch. Op de foto ziet ie er toch ook best ok uit?

Inderdaad!!! Ik vond het al zo vreemd dat je hem wilde slopen... volgens mij heeft hij voornamelijk een beurt van de stofzuiger nodig, en als jij het zegt zal hij ook echt wel die laspuntjes hebben maar die zijn op de foto niet echt heel erg te zien.

Mooi dat je deze wagen houdt! Vooral (ja, ik blijf het zeggen...) dat interieur: :worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2007 21:34 #679999 door V300 register
Ik ben altijd in de buurt! :D Ben je er morgen? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2007 22:34 #680001 door V300 register
Bij de kriksteunen voor zijn al eens plaatjes gelast (aan de bodem) en dat is niet al te best gedaan, is mijn bescheiden mening. Hij kan zondag denk ik even op de brug bij Erik en dan komt er misschien nog meer aan het licht. Ook portieren zijn heel behoorlijk, zeker als ik dat vergelijk met die 360 uit 1989 die ik laatst heb bekeken. Alleen een paar plekje die aandacht nodig hebben, nauwelijks roest.

Het leuke is dat deze auto er zo bescheiden uitziet, met z'n donker groen metallic en zonder enige poespas, maar wel een bruut snelle motor heeft. Hij trekt echt heel pittig op! Alles voelt ook fris aan: schokbrekers, direct sturen, etc.

Ik had dit interieur ook al eens gezien bij een GLS van Jack vd Bergh. In mijn grijze GLS zit hetzelfde, maar dan donkergrijs.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2007 23:59 #680012 door V300 register
Eigenlijk is dit een prachtige situatie (tenminste, ik ken hem een beetje van thuis). Je vriendin 'zorgt' voor schade aan je 360, goeie reden voor jou dus om er nog ??ntje bij te kopen! :humor:

Zie dat maar eens voor mekaar te krijgen als ze niet bij je in het krijt staat :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2007 00:50 #680014 door V300 register
hmmzz moet je bedenken, jean luc heeft nu dus al 2 360's en een 340
en ik ben nog steeds op zoek naar een leuke 360 :/
waar heb je deze vandaan getoverd?

misschien toch maar eens met de heer v/d berg gaan praten of die een leuke 360 heeft, en lief voor mijn 340 wil zorgen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2007 09:29 #680016 door V300 register
Hij verkocht de 360 aan mij om ruimte te maken... :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2007 10:14 #680018 door V300 register
Harry, mijn vriendin en ik hebben een open relatie. Dat voorkomt gezeur als er een ander liefje ten tonele verschijnt.

Conrad, je moet je ogen open houden. Er wordt wel eens wat aangeboden, maar meestal is het weinig soeps. En ik reken me ook nog niet rijk, voordat ik de onderkant eens goed heb kunnen bekijken. Hij moet wel snel gekeurd worden, maar daar was de prijs dan ook wel naar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2007 10:40 #680023 door V300 register
das wel makkelijk jean luc, zo heb je idd heel weinig gezeur :)

ja ik ben en blijf ook wel rondkijken. zo wou ik laatst bij die 360 met extreem lage km stand gaan kijken, maar ik vertrouwde het alleen niet zo, dus maar afgeblazen.
maar ik weet dat jack die blauwe 360 glt uit nijmegen toen gekocht heeft.
misschien dat ie er afstand van kan doen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2007 11:12 #680025 door V300 register

KonradW;33725 schreef : maar ik weet dat jack die blauwe 360 glt uit nijmegen toen gekocht heeft.
misschien dat ie er afstand van kan doen...

Nou hang je zoveel rond op dit forum en weet je niet eens wie de nieuwe eigenaar van die auto is?????

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC