Wat te doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc schreef : Daarom voel ik mij een beetje een zeikerd
Niet doen. Dat een ander de kool het sop niet waard vindt, is totaal niet relevant. Jij hebt niet om die deuk gevraagd.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
2 x ja...lucluc;33488 schreef : Wie heeft een tip? De schade alsnog proberen te regelen? Vriendin nooit meer in de 360 laten rijden?
Veroorzaakt iemand schade aan mijn auto? Dan zal ie het betalen ook.
Dat iemand er tegenaan rijdt kan gebeuren, geen probleem, even goede vrienden, dat lossen we wel op, maar ik zou echt WOEST geworden zijn als ze zo iets niet zou zeggen. :flame:
Zij heeft niet het recht om het er bij te laten zitten... het is JOUW auto.
Gewoon de schade verhalen. Ik zou het buiten de verzekering om oplossen en voorstellen dat je zelf een nieuwe bumper regelt en dat de veroorzaker die kosten betaald.
Als je het via de verzekering/dealer moet regelen heb je zelfs kans dat ie "economisch totall-loss" verklaard wordt! :humor::humor:
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;33488 schreef : 'ja, er was een collega van haar tegenaan gereden'.
Die collega is nu heel blij dat hij vrijuit gaat.
In principe maakt het met de verzekering niets uit of je hem hebt uitgeleend.
Ik zou het adres achterhalen en hem bellen.
Je zou nog iets met deze kunnen regelen en anders niet dan haal je de verzekering er bij. En dat wil deze collega natuurlijk niet want dan gaat zijn hoe heet het ook al weer omhoog.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tegen mijn DAF is ook ooit iemand aangereden waardoor hij 1,5 meter naar achter was gerold, met variomatic(!) en handrem erop!!!
Helaas net buiten het zicht van de camera's, anders had ik hem aangeklaagd voor doorrijden na ongeval.
Uiteindelijk heeft het me maar 20 euro gekost voor twee nieuwe bumper steunen, maar als mn chrome goed geraakt was was ik zuur. Ook de binnenschermen hebben een tik gehad natuurlijk.
Eigen risico was 150 euro...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de rest ben ik het helemaal met Jeroen eens, en ook met jou; waarom wordt het niet even gemeld als er schade is ontstaan... ik zou op z'n zachtst gezegd niet zo blij zijn :uh-uhh: