Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
-
Per vandaag. Had ik ook op de A6, maar ik mag 'maar' 10 km 130 voordat ik bij m'n afslag ben, totale tijdswinst, 27.6 seconden. (dus tokkel ik lekker 120 door)
BTW Lijntje heeft bij 130 op de teller 123-125 op de Garmin. Ik denk dat je wel veilig zit met de trajectcontrole. (Zo niet weet je het binnen 2 weken :hmmz2:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;176958 schreef : Hmm, ik heb die zaterdag voor het eerst net geen 1 op 10 gehaald.... Redelijk doorgereden op de snelweg en dan lust ie toch best wel wat.
Ik had Erik verteld dat je nu 130 mag op de A2 tussen Deil en Everdingen, maar vandaag las ik dat dat pas binnenkort ingaat.... maar de borden van 120 zijn al afgeplakt! Nu maar hopen dat het net niet snel genoeg was voor trajectcontrole!
Die borden, als je goed keek, stond al 130 op, maar die waren nog afgeplakt..
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
B14.4E techniek en 343 stroomlijn.. vermoedelijk valt er niet veel m??r uit te peuteren met een vario. Wat ik nog zou kunnen proberen is zo'n Solex kastje voor het uitschakelen van de elektrische stationairsproeier bij het afremmen op de motor.
- V300 register
- Verbannen
-
.......koop een Mazda 2
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
antiekeradio;177765 schreef : ik heb dinsdag door op en neer te rijden naar Zwolle met matige snelheid (110 gps km/h ongeveer) 1 op 12,5 gehaald met de 343 Black Beauty
B14.4E techniek en 343 stroomlijn.. vermoedelijk valt er niet veel m??r uit te peuteren met een vario. Wat ik nog zou kunnen proberen is zo'n Solex kastje voor het uitschakelen van de elektrische stationairsproeier bij het afremmen op de motor.
Erg netjes, je zei op het lustrum toch ook nog tegen me dat de 343/345 types 2 cm hoger op hun 'pootjes' staan?, dat zal ook vast nog een extra ongunstig effect hebben op het verbruik.
Het uitschakelen van de stationair sproeier, zou best eens de moeite waard kunnen zijn dat uit te testen, kan dat ook nog achteraf op een B14.4S? :f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik heb dit keer ook nog geen 1:10 gereden (1:9,8 oid), 270 km aan korte stukjes (dus ook relatief veel choke), veel schakelen, kruisingen, rotondes etc.
Gelukkig is de 98 weer "gedaald" naar 1,609