Het grote "Gespot" topic
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Op het 850 form zie ik ook nog wel eens cijfercombinaties als 854 of 855 voorbij komen, maar dan meer in een soort van overdrachtelijke zin.
Ondanks het feit dat ik met dit soort zaken niet zo bezig ben vind ik wel leuk om bovenstaande reacties hieromtrent te lezen, de aangehaalde 363 was me totaal niet bekend.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Wouter76;232339 schreef : Dat laatste verklaart dan ook de sinds die tijd niet meer congruerende modelnaam en chassisnummer, bij mij begint die namelijk ook met 343 (3 serie, 4 verbrandingspotjes en drie deuren)
Op het 850 form zie ik ook nog wel eens cijfercombinaties als 854 of 855 voorbij komen, maar dan meer in een soort van overdrachtelijke zin.
Ondanks het feit dat ik met dit soort zaken niet zo bezig ben vind ik wel leuk om bovenstaande reacties hieromtrent te lezen, de aangehaalde 363 was me totaal niet bekend.
Zo was mijn originele post ook inderdaad bedoeld, beschrijvend, overdrachtelijk.
In de 200 hoek worden ze vaak ook gebruikt, zo ook in de 700 hoek. Zo wordt er zelfs van een 767 gerept. Meestal staat dit nummer niet achterop, noch in de papieren...
Mijn 245 heeft op de papieren 240 staan, maar achterop staat 245 GL Automatic staan, maar achterop de aanduiding 245 DL. Deze Zwwedse import was destijds niet in NL leverbaar, en dus heeft RDW kennelijk iets 'gelijkends' gekozen...
Verder altijd leuk om bij te leren over de al dan niet formeel bestaande combinaties (niet te verwarren met combi als in estate;) )
- André Minet
- Nieuw lid
-
Uitzondering op de regel zullen we maar zeggen
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Adaf55;232334 schreef : 344 is de sedan en bestaat dus wel echter alleen in het chassisnummer
363 heeft alleen als protoype bestaan ; van de 363 CS zijn er nog een drietal over in Zweden.
een 360 heeft altijd 343 of 345 in het chassisnummer
omdat zowel een 340 als een 360 een 300 serie is , 4 cilinders heeft en 3 of 4 of 5 portieren heeft...
Lucluc;232345 schreef : Ik vertelde laatst iemand dat ik 360 rij en krijg als reactie: vet, 6 cilinder
Maar toch vind ik dan weer vreemd dat een 245 D6, geen 265 heet. Hebben deze eigenlijk 245 of 265 dan als chassisnummer?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Hij had wel al bedacht dat 4 liter in de 340 wel niet zou kloppen
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
edit; bumpertjes lijken ook ingesmeerd te zijn met 'spul'