Het grote "Gespot" topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;232678 schreef : Zit ie nou te bellen?
Zijn vrouw zit naast hem, waarschijnlijk heeft hij zijn vingers in zijn oren.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-

Dat bedoel ik maar, smaak of niet, hij wordt goed verzorgd, dat ziet iedereen. En met weinig werk is hij zo weer origineel.
Inderdaad die laatste spot ziet er dan niet uit.. Snap niet dat je je auto niet minstens 1 keer in de maand wast.. Ik doe het soms 2 keer in de week, dat is misschien overdreven, maar vies zal ik er niet bijrijden.
Van de week in Wassenaar, MK2,
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Het met regelmaat wassen van de auto en uitspuiten van de wielkasten maakt ook deel uit van het totaal onderhoud, fijn als de techniek strak op orde is, het rijdt alleen zo verrekte lastig zonder auto er omheen.
Dan had je misschien beter een oude amerikaan, kevertje of deux chevaux kunnen kopen, heb je tenminste nog een paar chassisbalken waar alles in en aan hangt
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Colin Haselaar;232709 schreef : Inderdaad die laatste spot ziet er dan niet uit.. Snap niet dat je je auto niet minstens 1 keer in de maand wast.. Ik doe het soms 2 keer in de week, dat is misschien overdreven, maar vies zal ik er niet bijrijden.
ik ben al blij als de auto vies is als ik hem koop - dan valt het ook niet op hoe weinig aandacht ik daar aan besteed
wielkasten schoonhouden is dan wel weer een dingetje, want roest is ellende.van binnen zijn ze daarentegen altijd brandschoon bij mij. geen afval of papiertjes!