Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Arnhem 03-05-1997 by Rail en Beeld , on Flickr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
BartJu;229592 schreef : Als ik op de fiets ben, dan kom ik over dat fietspad langs BergToys over de Copernicuslaan, naar de Keplerlaan
Kom er ook op werkdagen, vanaf mijn werkplek kan ik de A12 zien bij Lukkien.
Als ik je weer zie en op de fiets ben, zal ik uitbundig gaan zwaaien,
Met de auto (die je wel zou herkennen, althans qua model) kom ik vanaf Veenendaal, A12-A30, en dan ook die kant op. Net als jij waarschijnlijk, dus trefkans stuk minder... Maar zal dan evengoed zwaaien hoor!
Nou Steven, vandaag was het dus zover!
Op A12 haalde Steven me in, en daarna stukje achter elkaar aan gereden tot op het bedrijven terrein. Tussendoor nog even wuiven (zoals Beatrix dat zo mooi weet te verwoorden).
- V300 register
- Verbannen
-
Ik rij altijd 130 km/u op de A12, ongeacht het tijdstip. Flitzmeister aan en gaan. Ik verdraag 100 echt niet...PS: er zitten trouwens niet altijd 2 vrouwen bij me in de auto
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
punkazz;232135 schreef : Haha, mooi! Ik wilde het net gaan posten
Ik rij altijd 130 km/u op de A12, ongeacht het tijdstip. Flitzmeister aan en gaan. Ik verdraag 100 echt niet...
PS: er zitten trouwens niet altijd 2 vrouwen bij me in de auto
Shit, eigenlijk te vroeg gemeld hier dus. Nou sta ik nog niet formeel als gespot in de annalen. :snif:
Wat snelheid betreft: ik kom er pas bij Veenendaal-Oost (23a) op. Op toerit staat 120, zonder onderborden, pas einde invoegstrook staat of het 100 of 120 of 130 is. En na 1500 meter ga ik er al weer af. weer direct via weefstrook eraf. Niet echt de moeite om plankgas 3 banen op te schuiven en weer terug. En dan op A30 via weefvlak er ook direct weer af dus.
Wel jammer voor je dat je je niet je wagen hebt volgeladen met jonge dames (of hoe gaat dat liedje ook weer?)
Bij stoplicht onderaan A30 zag ik er eentje nadrukkelijk omkijken, toen wist ik ook zeker dat ik 'gespot' was...
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Colin Haselaar;232128 schreef : Gespot op de sloop, Rutte Velserbroek.
V300 club sticker en aantale rode accenten.. en witte tank, iemand bekend mee? Leuk apart autotje was het,
Het linker achterlicht daarvan is naar Dante z'n 340 gegaan, de tellerbak ligt bij mij in de kast, bumper had ik er ook vanaf gehaald, kwam zo wat makkelijker bij de temperatuur sensor. En met het vooraam te barsten kun je binnen gaan zwemmen
Edit: en oja de startmotor daarvan had ik ook aan een clublid verkocht op de afgelopen sleuteldag weet even niet meer wie, tachorelais en EMVK daarvan had ik aan Wouter gegeven, dan weten julie wat er in ieder geval niet meer opzit