Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;35780 schreef : ...een prachtige donkergrijze 340 DL ... alleen de binnenkant was helaas ruim voorzien van hangende bloemetjes, kettinkjes, dobbelsteentjes, etc.
Bij mij in de straat heb ik al drie keer een rode vario zien rijden met een kerel erin die helemaal onder de tatoo's zit. Tijdens afgelopen WK had ie de hele auto versierd met oranje vlaggetjes. Maar o, wat poetst ie die auto altijd. Zelden zo'n mooie rode 340 gezien.
Overigens zag ik vandaag nog een jong gastje in een 340 met glimmende velgjes in de file staan...
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je in die omgeving een grijze Toyota Celica ziet moet je ook maar driftig zwaaien en seinen, dat is mijn broertje. Voormalig 360GL Sedan rijder...elpee;36025 schreef : Op de deurningerstraat een paar oude mensen in een 340 met kenteken ZV-..-NR
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;36026 schreef : Overigens zag ik vandaag nog een jong gastje in een 340 met glimmende velgjes in de file staan...
Hey, ik ben geen gastje!

Ik had je nog een lift aan willen bieden, maar ik denk niet dat je daar wat aan had. Tenminste, als je 20 minuten over een stukje van 100 meter wil doen... :humor: Ik ben uiteindelijk maar de Graafseweg afgereden, en dan via de Weg door Jonkerbos, want ik kon noch de Oranjesingel, noch de St. Annastraat bereiken! :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;36035 schreef : Ik had je nog een lift aan willen bieden, maar ik denk niet dat je daar wat aan had. Tenminste, als je 20 minuten over een stukje van 100 meter wil doen... :humor:
Fietsen is de beste oplossing, of zoals ik gaan lopen (als je 5 minuten van je werk woont...) Andere tip: vanaf de rotonde aan de Waterstraat naar de Tweede Oude Heselaan en van daar de Graafseweg opdraaien. Daar staat het zelden vast. Die tunnel is echt een verschrikking.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-