Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;174486 schreef : ... en niet iedereen houdt van Ferrari's...
Oke, dat snap ik, maar dat er een kennelijke 'haat' is tegen Ferrari's die uitgedrukt wordt in het mooi vinden van een paar uitbrandende auto's snap ik niet... Ik vertaalde het meer naar: andermans (waarschijnlijk trotse) eigendom af zien branden, hoe kan dat nou mooi zijn om te zien, Ferrari liefhebber/hater of niet? Maar goed, het zal wel...
Bodejodel;174486 schreef : Ik heb mijn geld verdiend bij Munsterhuis. Ik heb alle glazen balustrades en glazen binnenwanden beproefd op hun doorvalveiligheid.
2 dagen voor de opening kwam ik daar aan met mijn testopstelling. Dat is een zak met 50 kg glasparels die ik voor die test 3 maal van een meter hoogte tegen het glas laat vallen.
Ik denk dat er die dag veel mensen met samengeknepen billetjes bij die test aanwezig geweest zijn, dhr Munsterhuis incluis... :+
Haha, daar zullen inderdaad wat nerveuze mensen bij geweest zijn... Maar zie ik het goed voor me als het een soort slinger is waarbij een zak van 50 kg tegen een glazen wand 'gegooid' wordt? Dat lijkt me zelfs zelf spannend om te doen haha, dat geeft een aardige bende als de ruiten toch niet helemaal voldoen! :no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier zit waarheid in :humor:Vermilion;174620 schreef : Dat zal de eerste zijn :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;174622 schreef : Hier zit waarheid in :humor:
Mmm, mag wat dat betreft niet klagen! Mijn vriendin heeft ook met veel spijt afscheid genomen van mijn rode 340... Ze was stilletjesaan ook fan van 300's!
Mis het werken aan de 300's eigenlijk wel, een V40 is leuk en aardig, maar niet helemaal hetzelfde! Deze zomer maar is snel beginnen met Goldie!