Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vermilion;175014 schreef : Ik meen dat ik vanuit de trein over de waalbrug op deze oprit een blauwe zie staan
Dat heb je goed gezien. Dat is 1 van de weinige diesels en hij is te koop. Als ik hem moet nemen ga ik hem slopen en de diesel misschien ooit nog in een andere bouwen........Ik heb liever dat iemand hem heerlijk gaat berijden en er van geniet.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik meende de jouwe gezien te hebben, een grijze 3-deurs GLS met lm velgen. Leuk ding
Later in Nijmegen (ongeveer 8 uur) een lichtblauwe vijfdeurs met Pollux-velgen, draaide net de parkeerplaats van de universiteit op. Kenteken begon met XG geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
-
viel zeker wel op met de gele lampjes
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gisteravond zag ik trouwens op oude filmopnames van m'n opa een oude opname uit ongeveer 1979/1980, met op een gegeven moment een schitterende 343 Black Beauty vol in beeld! Opvallend hoe rood die striping toen was
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;175388 schreef : Dat heb je goed gezien. Dat is 1 van de weinige diesels en hij is te koop. Als ik hem moet nemen ga ik hem slopen en de diesel misschien ooit nog in een andere bouwen........Ik heb liever dat iemand hem heerlijk gaat berijden en er van geniet.
Plannen plannen.. Knap hem liever op, en verkoop hem door toch? Slopen heeft geen zin, blijft d emotor staan in je schuur.. En dan zou je net zo goed elke andere diesel in een 340 casco kunnen stoppen;)
- V300 register
- Verbannen
-