Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2011 18:24 #870507 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Rond 17.20 uur in het centrum van Nijmegen in de van Schevingravenstraat een werkelijk prachtige mint-groene 345 GLS, kenteken beginnend met JS. Ik dacht even aan Joost, maar deze had een nieuwe neus (de auto). Echt een hele mooie goed verzorgde wagen. Is deze al bekend binnen de club?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 20:50 #870628 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Het grote "Gespot" topic
om 16:34 op de bosschebaan tussen den bosch en maaskantje een donkergrijze. jullie(?) werden net ingehaald toen ik zwaaide. (vanuit een donkergroene v70 in tegemoetkomende richting)

iemand van het forum?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 21:41 #870629 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic
Vanmiddag op de kruising van 't Goor en de Oude IJsselweg in Ulft (kruising bij boer Luimes, voor de insiders) een blauwe vijfdeurs hatch uit 1984, kenteken begon met KK. Ik draaide 't Goor op met de 345 en de blauwe hatch wilde de Oude IJsselweg opdraaien. De bestuurder keek mij en de 345 ge?nteresseerd aan.

Iemand van hier?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2011 23:26 #870639 door V300 register
Deze week een hele aardige rode 340 (met RVS lijsten) op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht bij de AH aan de stad-zijde, vrouw van tussen de 30 en de 40 zat er in. Daarna ook nog een witte daar in de buurt, zoals ik heb zo'n beetje. En vandaag in Velp GLD een 340 met zo'n grijs kleurtje aan de Kraaiensteinlaan. Hier dus ongeveer .

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 23:37 #870643 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "Gespot" topic
Vanavond wederom de rode 345 handbak op de Oude Haagweg geflyert. Hij is hier al vaker langs gekomen en is vaak van eigenaar gewisseld. Maar lijkt nu toch een vast plekje te hebben gevonden. De auto staat ook vrij regelmatig op een andere plaats dus hij wordt wel gebruikt. Heb hem een jaar geleden ofzo nog voorzien van een oude flyer. 0 reactie, nu zo'n mooie nieuwe. Ben benieuwd of er nu wel reactie komt.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-04-2011 01:01 #870696 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag tijdens de kennedymars een paar leuke voorvallen gehad.. loop je door Susteren, zie ik opeens deze auto staan:

Hey die eigenaar ken ik, die heeft me op hyves gekrabbeld laatst! De meid waar ik mee samen liep keek me al eens raar aan...

Lopen we even later Mariahoop uit, zie ik een 340 met dichte GLT velgen op een oprijlaan.. daarnaast nog een 340. Zo dat moet een liefhebber zijn! Hey, een oude opel ascona ernaast :O Toen wist ik het, Erick uit het mooiste gehucht van Limburg van het forum hier ;) Erick was zelfs buiten bezig zag ik in een 340 :)
En die meid maar raar kijken waarom ik iedereen met een Volvo ken :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2011 22:35 #873127 door V300 register
Heden twee 340's gespot: een in Zoeterwoude aan de Hoge Rijndijk (groenig, TN-kenteken) en een 340 vario in een van de zijstraten van de Zijlsingel. Het zal DEZE wel zijn ;) (en dan heeft Steef er weer een voor zijn Goegelstrietmepstopique)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-04-2011 13:01 #873152 door V300 register
Op goede vrijdag een grijze 340 hatchback op het industrieterrein in Surhuisterveen, Groningen gespot.

Gisteren een hele mooie pikzwarte 300, hatchback, zwarte velgen, zwarte spoiler, geblindeerde ramen en verlaagd. Op de A1 tussen Borne en Markelo. Was rond 13.30 uur geloof ik.

Op de terugweg een grijze 300 hatchback, ook op de snelweg, tegemoetkomend verkeer dus niet veel meer gezien. Was aan het eind van de middag vlak na deventer.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-04-2011 13:46 #873153 door V300 register
Ja, dat was ik:D

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2011 14:07 #873154 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic
Gek h? rij je niet meer in een 300, zie je ze overal rijden :p
Afgelopen dinsdag een beige 343 in de buurt van Oosterbeek, een blauwe 340 Vario in Hengelo (GLD) afgelopen woensdag, afgelopen week op de dijk van Baak naar Zutphen een blauwe 300 en net reed er hiervoor volgens mij nog een 360 GL sedan langs :S

Ik snap er iig de balle van, want in de 360 zag ik sporadisch een andere 300 serie.

Moderators: Mark Smeets