Het grote "Gespot" topic
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Nou dat gaat je in NL niet lukken
Idd super zonde, want alleen de koplampjes zouden hier al voor 250 euro te koop kunnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overigens is airco + stuurbekrachtingin op een 240 niet zo bijzonder, dat komt wel vaker voor. Stuurbekrachtiging hebben ze zowat allemaal.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;148819 schreef : Jos kan ze makkelijk naar zijn huis adres in NL opsturen en verder verpatsen. Net als de 5 extra metertjes + dash met toerenteller. Elektrische spiegels zijn ook altijd leuk..
Overigens is airco + stuurbekrachtingin op een 240 niet zo bijzonder, dat komt wel vaker voor. Stuurbekrachtiging hebben ze zowat allemaal.
Kun je die auto niet inpakken en opsturen :+
Die flatnoses zijn ook wel gevraagd.
elpee;148816 schreef : Heb je nog meer foto's ervan, ook algemeen sloperijen in Amerika.
Dat wil ik ook wel zien
- V300 register
- Verbannen
-
Als iemand interesse heeft kan ik de onderdelen opsturen natuurlijk. Het ding heeft ook de klokjes in de middenconsole en dergelijke natuurlijk...
- V300 register
- Verbannen
-
Picasaweb blijft rustig op de achtergrond uploaden, uiteindelijk komen ze er dus allemaal op te staan. Ik heb niets aangepast, verkleind, gedraaid of wat dan ook dus het zijn alle foto's, ook de mislukten.
Helaas was het 35 graden en zonnig die dag, en droeg ik een tas vol gereedschap bij. Ik had nog geen ontbijt gehad en na anderhalf uur was ik uitgeput. Ik had makkelijk nog 3 uur langer kunnen blijven want die sloop is grooot.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als de prijs goed is mag je ze opsturen, ik ken wel een paar mensen met een 242 of 244 turbo die ik daar blij mee kan maken...Jos360;148851 schreef : Als iemand interesse heeft kan ik de onderdelen opsturen natuurlijk. Het ding heeft ook de klokjes in de middenconsole en dergelijke natuurlijk...

Volgens mij kosten die dingen hier veel geld!
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

huysmans;148882 schreef : Jammer dat er geen 780 of celica's (oudjes) op die sloop staan.
Jammer? Wees maar blij dat die er niet staan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zou dat passen in m'n 345? Het knopje dat ik op de foto van Jos zie is in ieder geval al gelijk aan het aircoknopje uit een 343/345