Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
...och, het is maar een 400-serie
- V300 register
- Verbannen
-
op de a12 en een traktion op de cunera weg achter meyeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
En daar is ie weer!Bodejodel;147981 schreef : Vandaag reed er hier continu een loeiende Vario door de straat. Ik dacht elke keer, doe toch wat aan die vario. Toen ik ze hier aan het eind van de straat zag stoppen en ze de motorkap open trokken kon ik me niet inhouden. Ik ben even polshoogte gaan nemen.
Het bleek de 340 Special van Fluffball te zijn, die woont dus vlak achter me...
Inmiddels is die auto overgegaan naar de dochter van een buurman/vriend van hem die er nu in Rotterdam mee rondtoert.
- V300 register
- Verbannen
-
. Toegeven, het oplossen van die schakelproblemen is zoetjes aan een erekwestie geworden. Ik ben notabene opgegroeid in een garagebedrijf, zelfs een auto die ik weggeef zal hier fatsoenlijk rijdend vertrekken :flame:.Over 'gespot' gesproken: het is eigenlijk vreemd dat we elkaar niet eerder tegen het lijf zijn gelopen. Ik heb de 340 de afgelopen twee?nhalf jaar best veel gebruikt en zoveel rijden er niet meer in Oosterhout.
- V300 register
- Verbannen
-
Deze Volvo heeft mijn Opa in 85 nieuw gekocht en is ongeveer 23 jaar in de familie gebleven en heeft deze altijd trouw gediend. Ben benieuwd of deze bij een liefhebber terecht is gekomen.
Na dat wij hem verkocht hadden, ongeveer 2,5 jaar geleden heeft hij een paar maanden later weer op marktplaats gestaan en sindsdien niks meer van vernomen. Echter als ik het kenteken check zie ik dat hij 2 maanden geleden weer van eigenaar gewisseld.
Heeft iemand hem ooit nog gezien? Ben benieuw wat ermee gebeurd is en of hij inmiddels een beetje opgeknapt is. Was een nette auto, technisch zeer goed, maar carrosserie begon slecht te worden, vandaar dat we hem hebben verkocht om een iets jongere hobby auto te kopen.
Ben nog aan het kijken of ik nog een foto op de computer heb staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dodge674;148510 schreef : Iemand ooit nog een Bordeaux rode GLS 360 uit 85 gespot, 5 deurs, 2.0? Kenteken NL-78-..
Deze Volvo heeft mijn Opa in 85 nieuw gekocht en is ongeveer 23 jaar in de familie gebleven en heeft deze altijd trouw gediend. Ben benieuwd of deze bij een liefhebber terecht is gekomen.
Na dat wij hem verkocht hadden, ongeveer 2,5 jaar geleden heeft hij een paar maanden later weer op marktplaats gestaan en sindsdien niks meer van vernomen. Echter als ik het kenteken check zie ik dat hij 2 maanden geleden weer van eigenaar gewisseld.
Heeft iemand hem ooit nog gezien? Ben benieuw wat ermee gebeurd is en of hij inmiddels een beetje opgeknapt is. Was een nette auto, technisch zeer goed, maar carrosserie begon slecht te worden, vandaar dat we hem hebben verkocht om een iets jongere hobby auto te kopen.
Ben nog aan het kijken of ik nog een foto op de computer heb staan.
Hmmm ja, was dat die die te koop stond in Veldhoven of omgeving?
- V300 register
- Verbannen
-