Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 12:11 #836432 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic

Mike Leonardus;147875 schreef : Ik zag 'm staan ja. Compleet met grasbaan over het midden.
Te bedenken dat zo'n auto ooit nieuw was met een trotse eigenaar die hem zorgvuldig elke week liep te poetsen....

Dit is 'm dan:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 12:14 #836433 door V300 register
wtf hoe krijg ik dat plaatje kleiner???

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 14:13 #836439 door V300 register
Dat moet je zelf doen in Paint ofzo :+

...och, het is maar een 400-serie ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 21:27 #836469 door V300 register
:fvandaag weer war klasiekers gespot
op de a12 en een traktion op de cunera weg achter meyeehaa!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 21:39 #836479 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote "Gespot" topic

Bodejodel;147981 schreef : Vandaag reed er hier continu een loeiende Vario door de straat. Ik dacht elke keer, doe toch wat aan die vario. Toen ik ze hier aan het eind van de straat zag stoppen en ze de motorkap open trokken kon ik me niet inhouden. Ik ben even polshoogte gaan nemen.

Het bleek de 340 Special van Fluffball te zijn, die woont dus vlak achter me...
Inmiddels is die auto overgegaan naar de dochter van een buurman/vriend van hem die er nu in Rotterdam mee rondtoert.

En daar is ie weer!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 01:40 #836510 door V300 register
Ah, ik ben dus gespot door Jeroen! Loedertje is een zgn. boomerang auto. Hij staat kennelijk veel liever te luieren op mijn parkeerplaats dan dat hij afgetuigd wordt door een paar meiden in het Amsterdamse :D. Toegeven, het oplossen van die schakelproblemen is zoetjes aan een erekwestie geworden. Ik ben notabene opgegroeid in een garagebedrijf, zelfs een auto die ik weggeef zal hier fatsoenlijk rijdend vertrekken :flame:.

Over 'gespot' gesproken: het is eigenlijk vreemd dat we elkaar niet eerder tegen het lijf zijn gelopen. Ik heb de 340 de afgelopen twee?nhalf jaar best veel gebruikt en zoveel rijden er niet meer in Oosterhout.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 16:03 #836537 door V300 register
Iemand ooit nog een Bordeaux rode GLS 360 uit 85 gespot, 5 deurs, 2.0? Kenteken NL-78-..

Deze Volvo heeft mijn Opa in 85 nieuw gekocht en is ongeveer 23 jaar in de familie gebleven en heeft deze altijd trouw gediend. Ben benieuwd of deze bij een liefhebber terecht is gekomen.

Na dat wij hem verkocht hadden, ongeveer 2,5 jaar geleden heeft hij een paar maanden later weer op marktplaats gestaan en sindsdien niks meer van vernomen. Echter als ik het kenteken check zie ik dat hij 2 maanden geleden weer van eigenaar gewisseld.

Heeft iemand hem ooit nog gezien? Ben benieuw wat ermee gebeurd is en of hij inmiddels een beetje opgeknapt is. Was een nette auto, technisch zeer goed, maar carrosserie begon slecht te worden, vandaar dat we hem hebben verkocht om een iets jongere hobby auto te kopen.

Ben nog aan het kijken of ik nog een foto op de computer heb staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 16:29 #836539 door V300 register
In Nijmegen zien ik al jaren dezelde GLS sedan, meestal met kinderzitje achterin.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2010 16:36 #836540 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic

dodge674;148510 schreef : Iemand ooit nog een Bordeaux rode GLS 360 uit 85 gespot, 5 deurs, 2.0? Kenteken NL-78-..

Deze Volvo heeft mijn Opa in 85 nieuw gekocht en is ongeveer 23 jaar in de familie gebleven en heeft deze altijd trouw gediend. Ben benieuwd of deze bij een liefhebber terecht is gekomen.

Na dat wij hem verkocht hadden, ongeveer 2,5 jaar geleden heeft hij een paar maanden later weer op marktplaats gestaan en sindsdien niks meer van vernomen. Echter als ik het kenteken check zie ik dat hij 2 maanden geleden weer van eigenaar gewisseld.

Heeft iemand hem ooit nog gezien? Ben benieuw wat ermee gebeurd is en of hij inmiddels een beetje opgeknapt is. Was een nette auto, technisch zeer goed, maar carrosserie begon slecht te worden, vandaar dat we hem hebben verkocht om een iets jongere hobby auto te kopen.

Ben nog aan het kijken of ik nog een foto op de computer heb staan.

Hmmm ja, was dat die die te koop stond in Veldhoven of omgeving?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 16:41 #836542 door V300 register
Zou heel goed kunnen, is toen van ons gekocht door iemand die in de buurt van Eindhoven woonde, 2,5 jaar terug stond hij in Someren te koop

Moderators: Mark Smeets