Het grote "Gespot" topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Geef hem eens ongelijk!Fluffball;148482 schreef : Ah, ik ben dus gespot door Jeroen! Loedertje is een zgn. boomerang auto. Hij staat kennelijk veel liever te luieren op mijn parkeerplaats dan dat hij afgetuigd wordt door een paar meiden in het Amsterdamse
.
Ik heb die van jou regelmatig gespot op de parkeerplaats, maar niet rijdend... Ik ben hier wel een keer 3 x dezelfde 340 tegengekomen op 1 dag, maar verder zie ik er hier bar weinig...Fluffball;148482 schreef : Over 'gespot' gesproken: het is eigenlijk vreemd dat we elkaar niet eerder tegen het lijf zijn gelopen. Ik heb de 340 de afgelopen twee?nhalf jaar best veel gebruikt en zoveel rijden er niet meer in Oosterhout.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;148680 schreef : Vanmorgen een grijze 343 uit 1980 met open GLT velgen gespot, hier op de oprit nog wel :yummie:
Zo fout he, een ouwe 343 met open GLT wielen. Wie doet zoiets nu. :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja, die persoon heeft ?cht geen smaak en stijl... Ik durf te wedden dat ie nog niet eens weet met welke kant van een hamer je hoort te slaan... :+Jos360;148686 schreef : Zo fout he, een ouwe 343 met open GLT wielen. Wie doet zoiets nu. :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;148708 schreef : Ja, die persoon heeft ?cht geen smaak en stijl... Ik durf te wedden dat ie nog niet eens weet met welke kant van een hamer je hoort te slaan... :+
Zal wel zo'n jonge petmans zijn ofzo, die dat soort auto's helemaal versjonnie-en. Jammer.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Heb hem helaas verder deze week niet meer zien staan, anders had ik nog even een flyer onder de ruit gedaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;148677 schreef : Jammer dat ik nooit gespot word... Maar goed, ik rij dan de laatste paar maanden ook alleen maar op zondag naar Oirschot en op vrijdagmiddag weer terug naar Nijmegen.
Op de kazerne in Oirschot staat trouwens een erg nette witte 340!
Dat is opzich niet zo gek, als ik het vergelijk met hoeveel km's ik zelf maak. Ik rij zo'n beetje 1000 snelweg km's in de week, slechts ??n keer gespot. Daarnaast zie ik tijdens m'n snelweguurtjes wel regelmatig 300's, maar ik post ze nooit.
- V300 register
- Verbannen
-
242 Turbo gespot op de sloop. Lekke koppakking staat op de auto geschreven.
Ontzettend zonde dat het een sloper is, want hij is echt ontzettend gaaf. Beige leer, stuurbekr., airco, alle metertjes in de middenconsole, schuifdak, 2.3 turbo, 242 die nog verrassend behoorlijk hard was.
Zo'n ding is in Nederland flink geld waard!
Ik heb nog wat meer foto's, die zal ik later wel even uploaden als er interesse is.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wordt in onderdelen verkocht neem ik aan?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
.