Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;77128 schreef : Ik heb foto's, maar die kan ik niet meer van mijn camera naar de computer halen, omdat er steeds te weinig geheugen is. (ondanks het verwijderen van programma's). Ik heb HCC al om hulp gevraagd, want virusscanners etc werken ook niet.
Te weinig geheugen? Ik heb op dit moment al ruim 1.400 foto's op mijn computer staan en dat worden er steeds meer. Misschien zou je enkele dingen kunnen kopi?ren naar een externe harde schijf? Dat scheelt weer ruimte op de harde schijf. Ik heb ook een externe harde schijf, maar die gebruik ik enkel als back-up van mijn foto's.
AdAware draai ik ook vaak. Ik ruim ook elke keer "internet-cookies" en andere bestandsgegevens op. Dat scheelt een hoop ruimte.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Lijkt me best wel een stunt om een bekende radio-presentator een week lang een perfecte 300 te laten rijden. Wie leent hem uit?
@computerprobleem: computer is totaal uitgevallen. Ik werk nu op kantoor in Nijmegen. HCC heeft nog niet gereageerd. Misschien is de vrijwilliger op vakantie oid. Is dus ff lastig.
Alle bovenstaande adviezen had ik al gedaan, maar lukten niet (comp. werkte niet mee) of hadden geen effect.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;77383 schreef : Hilversum 340-stad. Lijkt me goed om deze, centraal in Nederland, gelegen stad te versterken met Volvo's. Wellicht slaat het virus op het Gooi over.
Lijkt me best wel een stunt om een bekende radio-presentator een week lang een perfecte 300 te laten rijden. Wie leent hem uit?
...mijn kapper heeft vele beroemde mensen in zijn stoel gehad, hij werkte j???ren op het Mediapark. Leuke kerel! Heeft nu interesse in een Volvo 300, en heeft 'vroeg?h' een Amazone gehad...
wie weet of hij straks gespot gaat worden...en welke BN'ers hem volgen.
Overigens zijn de jaren 80 helemaal hip, dus ook een Volvo 300.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de mijne heeft origineel bredere stootlijsten, al zijn die dinge van mij nog geen gezicht.. en deze heeft weer een radio std.. echt die tussenmodellen ook er is geen touw aan vast te knopen
- V300 register
- Verbannen
-