Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die velgjes kon ik laatst voor een schijntje kopen, maar ik dacht dat het rommel was dus heb ik ze laten liggen. Had ik dus niet moeten doen...
- V300 register
- Verbannen
-
je had ook kunnen zien dat het geen golf velgen zijn aan het gegeven dat ze maar 3 boutgaten hebben!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;77947 schreef : die velgjes zijn heel populair bij DAFrijders van andere types.
je had ook kunnen zien dat het geen golf velgen zijn aan het gegeven dat ze maar 3 boutgaten hebben!
Zag van de week daf GLS (look-a-like?) velgjes(3gaats). Zouden van een AX gekomen zijn. Is dat dezelfde steek?
- V300 register
- Verbannen
-
BramJ;77921 schreef : dat zijn de originele GLS velgen, zijn van het merk ATS en zijn er ook geweest (in wat andere maten en met meer gaatjes) voor BMW in die tijd
Ik heb ze ook vaak gezien op de Volkswagen Passat 32B (1981-1988), alleen hadden deze vast een andere steek.
- V300 register
- Verbannen
-
BramJ;77919 schreef : dat is inderdaad een GLS, en ziet er nog nieteens slecht uit! (op de lak na dan)
..maar op die lak staat wel GL... :wtf2: En ook naast het huisnummer bij de voordeur:woops: