Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Daarnaast zag ik in Duiven een DAF 33 Bestel en nog een 340 vanaf de snelweg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;74963 schreef : \
Toevallig. Toen ik vandaag op de Boschdijk reed zag ik in mijn ooghoek een grijze sedan met kofferlip en eland-sticker. Hij stond bij de Kwik-fit. Dat moet jij toch wel haast geweest zijn?
Wow, dat was een h?l? scherpe spot! Dat was idd mijn auto, aan de andere kant van het hek en de bosjes!
@ nieuwe filiaal Kwikfit!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;74635 schreef : Waarom wordt ik nooit gespot
Ik heb er 2 gespot, geparkeerd in Klarendal Arnhem. Beide op een andere plek.
ik heb jouw rode 343 een keer gespot in Eindhoven.
- V300 register
- Verbannen
-
habie12;75150 schreef : zat gister wegmisbruikers te kijken, en daar zag ik een volvo 300 in rijden, ze waren niet hem aan het achtervolgen, maar de auto die hem inhaalde...
Ik zag 'm inderdaad ook ja. Die opnames waren ergens in Limburg gemaakt geloof ik.
Vorige week zat ik de motorspecial van "Blik op de Weg" te kijken en daarin kwam ook een 340 hatch voor (niet in de hoofdrol overigens). Ook zag ik nog een 300 sedan voorbij komen die erg veel weg had van een 360 GLE/GLT (vooraan in de uitzending). Helaas was het stukje waarop die auto te zien was maar kort, waardoor ik niet echt goed heb kunnen kijken of het daadwerkelijk een 360 GLE/GLT was.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Lucluc;75157 schreef : Kwestie van tijd voor we Anjo bij dat programma spotten. En dan wel in een hoofdrol. :+
nouja zeg!
ik moet wel zeggen, al is mijn rijstijl miss sportief, ik hou me (vaak) aan de max snelheid, bumperkleven doe ik niet aan, stop altijd voor rood (ookal moet dat met gillende banden) en verleen altijd netjes m'n voorrang.
zo erg ben ik niet hoor:D
het is alleen wel zo dat de wijkagent me al "goed" kent, en bijna alle surveillanten hier in de omgeving zwaaien als ze me zien rijden....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-