Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Komt ineens die grijze 340 GL Special voorbijgescheurd. Zag er tiptop uit, er zat een vrouw in van middelbare leeftijd (wel een typische truttenschudder trouwens:D).
Zo te horen deed de CVT zijn werk niet naar behoren.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;69828 schreef : Dat is mijn klasgenoot. Die auto rijdt elke dag naar de IVA in Driebergen. Het is een GL special, en hij is overigens te koop, samen met een 340 1.7 3drs.
Gisteren stond ik er honderd meter achter. Ik weet dat daar een huis staat voor studenten en zo dacht ik er op te kunnen gokken dat het dezelfde was.
Dus g??n Volvo300club flyer er op gedaan.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder gisteravond laat in Utrecht nog een 340/360 gespot waarvan het kenteken met een J begon (1983 dus). De auto had "open GLT-velgen"...
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;73201 schreef : Gisteren stond ik er honderd meter achter. Ik weet dat daar een huis staat voor studenten en zo dacht ik er op te kunnen gokken dat het dezelfde was.
Dus g??n Volvo300club flyer er op gedaan.
Het is een grijze GL-special met een Z.-..-.. kenteken. Hij woont in een woonwijk in een normaal rijtjeshuis, volgens mij is het niet speciaal een studentenhuis oid.
De rode 1.7 is in ieder geval verkocht, de vario is nog te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Hij heeft wel vaker te koop gestaan en ik ben eens wezen kijken, maar de prijs was veel te hoog. Waarschijnlijk kan hij er geen afscheid van nemen
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;73264 schreef : Verder gisteravond laat in Utrecht nog een 340/360 gespot waarvan het kenteken met een J begon (1983 dus). De auto had "open GLT-velgen"...
Die bordeauxrode 3-deurs is van Rens vd Berg, clublid.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;73429 schreef : Die bordeauxrode 3-deurs is van Rens vd Berg, clublid.
Hij stond op Lunetten bij de Ravelijn geparkeerd.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;73427 schreef : Da's deze:
Hij heeft wel vaker te koop gestaan en ik ben eens wezen kijken, maar de prijs was veel te hoog. Waarschijnlijk kan hij er geen afscheid van nemen
Nee dat is hem niet, dit is een 3drs GL special. Ook best zeldzaam volgens mij. De prijs is volgens mij redelijk schappelijk.