Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Op mijn stagebedrijf zit ik met mijn bureau en laptop/dekstop scherm voor het raam. Opvallende auto's, en met name Volvo's leiden me dan nog wel eens af!
Sinds kort is de bouwmaat aan de overkant open. En daar komen met name busjes op af. Van de week een 340 3-deurs van v??r '85. In Beige met een aanhanger er achter. Helaas vergeten kenteken te noteren. En ik zie ook nog af en toe een grijze muis 3 deurs, dan achterklep open, helemaal vol laden en weer weg.
Maar vandaag zoefde er een mintgroene voorbij. In een flits, kenteken genoteerd en net op RDW.nl even opgezocht. Dat was een heuze 343 DLS! Niet gezien in de gauwigheid maar dat is achteraf wel heel bijzonder!
HV-42-KH
- V300 register
- Verbannen
-
En vandaag in zijstraatje van Brinkgrevenweg ook nog eens een mooie witte 340 5-deurs. Twee binnen 1 minuut....
Helaas heeft mijn telefoon geen camera.
Hoe kom ik trouwens aan flyers om onder de ruitenwissers te doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;73929 schreef : Maar vandaag zoefde er een mintgroene voorbij. In een flits, kenteken genoteerd en net op RDW.nl even opgezocht. Dat was een heuze 343 DLS! Niet gezien in de gauwigheid maar dat is achteraf wel heel bijzonder!
HV-42-KH
Iets meer dan een jaar geleden stond er een groene te koop ergens in Zeeland. Een 3-deurs met nieuwe neus? Dat is wel echt super! Waarschijnlijk nog met een oud dashboard.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;73929 schreef : Vandaag een hele zeldzame spot gedaan!
Maar vandaag zoefde er een mintgroene voorbij. In een flits, kenteken genoteerd en net op RDW.nl even opgezocht. Dat was een heuze 343 DLS! Niet gezien in de gauwigheid maar dat is achteraf wel heel bijzonder!
HV-42-KH
27-05-1982, ik neem aan met ''nieuw'' neusje?
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;73937 schreef : 27-05-1982, ik neem aan met ''nieuw'' neusje?
Is zeker weten een 343 met het "nieuwe neusje". Joost heeft ??n der laatste 343's met het "oude neusje".
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-