Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;68749 schreef : neh, hatch.
Maakt dat dan verschil, behalve de rugleuning achter?
Lucluc;68753 schreef : Dacht ik wel ja. De manier van bevestiging toch?
Das toch alleen de rugleuning dan?
Stoelen zijn vlgs mij hetzelfde, ik vermoed zelfs de zitting van de achterbank ook. Alleen de rugleuning van de achterbank dus niet.
Overigens ben ik vandaag wat eerder weggegaan van mijn werk voor deze slopert, maar dankzij een overdosis aan snelwegparkeerders tussen Gorinchem en Leiden (wat doen al die mensen daar? Kunnen ze niet gewoon braaf gaan werken ofzo??? Grrrrr) heb ik het niet gehaald.
Morgenochtend hoef ik gelukkig pas laat aanwezig te zijn op mijn werk, ik ga morgenochtend dus ff. 8 uur is die tent open, ik wil eigenlijk met het hek mee naar binnen!

Als nou heel clublid-Leiden ff daar gaat staan, word ik tenminste ook es gespot
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als dit de auto is die ik in Ulft al eens bij de begraafplaats heb gezien, is het een uitstekend onderhouden auto die ?cht geen roest heeft.
Verder op de A12 vandaag t.h.v. afslag Oosterbeek een lichtblauwe/lichtgroene 340DL gezien met GLT-velgen rond 16.20 uur.
Harry H., was jij dat?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit net het RDW-kentekenbestand door te zoeken en ik kom ineens een 360 GLE sedan tegen. Kenteken is PT-44-XJ. De 360 heeft APK tot en met juli 2009. Ik was op zoek naar de PT-48-XJ (deze mosgroene 360 hatch stond vroeger hier in de buurt), maar deze blijkt niet meer te bestaan. Toen kwam ik bij toeval deze 360 GLE sedan tegen.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;69287 schreef : Verder op de A12 vandaag t.h.v. afslag Oosterbeek een lichtblauwe/lichtgroene 340DL gezien met GLT-velgen rond 16.20 uur.
Harry H., was jij dat?
Nee, de enige snelweg die ik gister gezien heb is de A73. Maar goed om te horen dat ik een dubbelganger heb!
- J. Ruiter
- Verbannen
-